Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt agentur og ny business

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har fået et spændende agentur på nogle marokkanske økologiske kosmetik produkter, der aldrig har været solgt i Skandinavien og jeg arbejder på at skabe interesse for sagen.

Det er min plan at opbygge et forhandlernetværk og dertil kunne jeg være interesseret i personer der allerede har noget kørende...

Lige nu er jeg ved kanvasse mig igennem en liste af potentielle kunder, med det er op ad bakke og lidt for meget detail! Der sker slet ikke nok...

Jeg har nogle forskellige ideer til hvordan jeg kunne gribe tingene an, men jeg der er en masse i dette her, jeg ikke har prøvet før. Derfor har jeg brug for en masse input og jeg er åben overfor alt...

Her er nogle af mine ideer:

  • Kan jeg ”ansætte” nogle provisionslønnede sælgere, der allerede er på banen. Jeg forestiller mig, at jeg ikke skal betale en fast grundløn, da sælgerne jo allerede er på landevejen. Jeg forestiller mig at jeg kunne klare mig med at betale en god provision. Hvilken sat vil være fornuftig?

  • Jeg ville gerne skrive nogle pressemeddelelser, - men jeg ved ikke hvem jeg skal sende dem til!

  • Kan jeg henvende mig til (professionelle) bloggere for at få noget omtale? Jeg har ingen ide om det flytter noget og om hvordan de skal betales. Findes der evt. et forum hvor jag kan få fat en mange bloggere?

  • Det handler om kosmetik og derfor ville det vel være nærliggende også at etablere kontakt til nogle ugeblade, - men også her er jeg blank... Kan man få gratis-aviserne til at trykke et indlæg? At vise et billed...

  • Apropos billed. Jeg mangler de perfekte billeder! Er der nogen der kan hjælpe uden at det koster en krig...

  • Har du andre forslag?

Jeg har et godt website (www.oneclick.dk) hvor jeg er ved at præsenterer produkterne, - men det er vel en dårlig ide at sælge direkte til slutbrugere, da den business jo vil konkurrere med potentielle sælgere.

Når jeg nu sidder og skriver dette her, så tænker jeg på om ikke det vil være en god ide også at finde en god partner, der har noget erfaring i denne niche. Er dette tilfældet, så skriv til mig, - frank@oneclick.dk

Jeg håber, der kommer god feedback på dette her og jeg benytter lejligheden til at takke alle på forhånd.

Hilsen,

Frank



Fra Hobro
Tilmeldt 11. Jun 14
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

oneclick:

Her er nogle af mine ideer:

  • Kan jeg ”ansætte” nogle provisionslønnede sælgere, der allerede er på banen. Jeg forestiller mig, at jeg ikke skal betale en fast grundløn, da sælgerne jo allerede er på landevejen. Jeg forestiller mig at jeg kunne klare mig med at betale en god provision. Hvilken sat vil være fornuftig?

Det kan du da godt, men tror skisme du får svært ved at finde nogen der vil være interesserede i at knokle uden sikkerhed for løn, med et produkt der ikke har en brugbar track record nogle steder i skandinavien. Tror bedste løsning er at knokle igennem selv og få vist at det rent faktisk kan sælges, det du vil sælge.

oneclick:

  • Jeg ville gerne skrive nogle pressemeddelelser, - men jeg ved ikke hvem jeg skal sende dem til!

Den skal vel sendes til diverse "beauty" medier, bloggere og andre i den stil..

oneclick:

  • Kan jeg henvende mig til (professionelle) bloggere for at få noget omtale? Jeg har ingen ide om det flytter noget og om hvordan de skal betales. Findes der evt. et forum hvor jag kan få fat en mange bloggere?

Bloggere er en god mulighed - men jeg tror ikke du skal forvente at kunne få fat på de aller bedste, da de, som du selv er inde på, sikkert får penge for at teste (reklamere) produkter, men med lidt tid på Google kan man helt sikkert finde nogle af de "små fisk" der er sultne for at få nogle unikke produkter de kan promote og teste.

oneclick:

  • Det handler om kosmetik og derfor ville det vel være nærliggende også at etablere kontakt til nogle ugeblade, - men også her er jeg blank... Kan man få gratis-aviserne til at trykke et indlæg? At vise et billed...

Tænker nej. Eneste mulighed du har for at komme i medierne på den måde, er hvis du har et navn som fx Rudolph Care havde med Andrea i starten og derfor havde noget news value. Så skal det være igennem små lokale forhandlere, der kan bruge de lokale medier som altid mangler noget i avisen.

oneclick:

  • Apropos billed. Jeg mangler de perfekte billeder! Er der nogen der kan hjælpe uden at det koster en krig...

Der er masser af dygtige hobby-fotografer rundt omkring - lur mig om der ikke også er nogle herinde, der kan byde ind dér - ellers prøv at oprette en opgave på Amino Freelancer

oneclick:

Jeg har et godt website (www.oneclick.dk) hvor jeg er ved at præsenterer produkterne, - men det er vel en dårlig ide at sælge direkte til slutbrugere, da den business jo vil konkurrere med potentielle sælgere.

Ej - du har et site. Det er ikke specielt godt. :-( Det ligner meget en skabelon-side der ikke er brugt meget krudt på. Det er helt sikkert det første sted du skal starte, lige efter du har fået kontakt til et par forhandlere. Der findes et hav af billige skabeloner, hvis det er fordi det ikke må koste en masse. Ellers ville jeg bruge de penge der skal til for at få et grafisk flot og informativt site der er brugt lidt SEO på, så folk der Googler i den kategori har en chance for at finde dig..

Langt indlæg! Håber det kunne bruges bare en smule.... :-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

oneclick:
Jeg har et godt website (www.oneclick.dk) hvor jeg er ved at præsenterer produkterne

Beklager men hvis du mener du har et godt website - så glem alt om at få noget salg!  Dit websige er mildest talt R... Sygt!   kedelige billeder der på ingen måde er lækre eller frister folk til at købe dine produkter. Er ked af at sige det men jeg tror du bliver nødt til at revurdere hele dit projekt, markedet er oversvømmet med lignende produkter, så har du ikke noget helt unikt at tilbyde bliver det rigtigt svært at lave en forretning ud af de produkter. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)