Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejde søges!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 117
Fra  www.blackpiranha.dk Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer, 

Da jeg d. 11. august fyldte 18 år blev jeg automatisk fyret fra mit job, så derfor står jeg nu uden noget at lave og en masse fritid efter skole. 
Jeg har før arbejdet for Peter Berggreen, hvor jeg har skrevet produktbeskrivelser for ham, hvilket jeg har arbejdet med i snart 2 år. 

Jeg elsker at skrive og formulere mig, hvilket jeg også håber man kan se på mit skriveri (eksempler på mine beskrivelser kan fremsendes ved nærmere interesse).

Jeg har en tvillingesøster som lever af at synge, hvilket er hendes passion. Derfor har jeg også et ønske om (ligesom hende), at kunne dyrke min passion - nemlig at skrive. 

Kontakt mig, hvis I er interesseret i at høre detaljer - jeg er også villig til at indgå et videre samarbejde, hvis der er større opgaver som kræver længere tid. 


De bedste hilsner, 

Anna Oehlenschlæger. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Anna Lykke Oehlenschlæger:
Da jeg d. 11. august fyldte 18 år blev jeg automatisk fyret fra mit job,

Hej Anna

håber du er klar over at din arbejdsgiver ikke må fyre dig pga. alder, det kan du faktisk få erstatning for uberettiget fyring.  Prøv at kontakte en fagforening de vil sikker gerne hjælpe dig også selv om du ikke er medlem.

 

 

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anna

Er der noget du speciel god til at skrive om, noget som du har en ekstra viden om eller passion for ?

Fra København
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 117
Fra  www.blackpiranha.dk Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Bruno, 

Jeg har tidligere skrevet om interiør og design, hvilket jeg fandt rigtig spændende. 
Det er svært for mig at skrive hvad jeg specielt er god til, da jeg egentlig har det sådan, at jeg engagerer mig i alt jeg skriver om. 
Hvis ikke det er noget jeg i forvejen ved en masse om, så lærer jeg det hurtigt. Da jeg skrev om interiør havde jeg aldrig hørt noget om det før, men efter nogle uger troede de fleste i butikken, at jeg havde beskæftiget mig med det i flere år Smile
Min passion er generelt bare at skrive og formulere mig - min viden kommer i takt med, at jeg skriver om de forskellige emner. 

Vh Anna 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)