Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ringe system til selvstændig sælger

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Aug 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg er på jagt efter et ringesystem til selvstændig virksomhed, som jeg starter op i løbet af nogle måneder. Den eneste bruger vil være mig, men derfor vil jeg stadig gerne have et CRM system hvor jeg kan holde styr på alle min leads. Har i tidligere jobs brugt salesforce, som jeg egentligt syntes er super fint og til en overkommelig pris når der kun bliver 1 bruger.

Det jeg ikke ved er hvilket ringesystem jeg skal bruge - skal det være IP telefon, bare via mobiltelfonen, skype, eller noget helt fjerde? Og kan jeg må nogen måde connecte det med salesforce eller et andet CRM system?

Har på ingen måder planer om at smide mange tusinde kroner efter nogen kæmpe løsning, det skal være noget jeg selv skal kunne sætte op. Selvfølgelig er jeg indforstået med eventuelle udgifter det måtte være til telefon o. lign.

Håber der nogen som kan hjælpe :-)

Hilsen Lukas. 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lukas

Det nemmeste setup er nok er simpelt CRM system med er åbent API,  så du kan indlæse leads og vedligeholde dem fra andre systemer og så ringe via en mobil telefon.

Jeg har til flere SaaS systemer, jeg har kørende, sat selvstændige Asterisk servere op med danske, tyske og amerikanske SIP trunks og så har jeg købt en række Cisco 7975g telefoner, som er koblet op mod Asterisk, hvor salg så ringer ud med hovednummeret og support har en kø, hvor agenter melder sig ind og ud. Jeg har haft forskellige løsninger kørende, men har et egenudviklet CRM kørende nu, så man kan klikke på et nummer og ringe op og se hvem der ringer, hvis nummeret er kendt i systemet. Det fungerer ret godt efterhånden. Jeg mener, at der findes Click to Call apps, som gør du kan ringe direkte, ved at klikke på et telefonnummer.

Mvh

Jens

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kig på Ivocall!

Tilmeldt 16. Aug 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du nogle links til steder/firmaer hvor man kan købe de programmer eller hvad der er nødvendigt.

Er totalt grøn på det her område, så aner virkelig intet. 

Tilmeldt 16. Aug 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Har kigget lidt og det ser umiddelbart relevant ud.

Basically, vil det så være muligt for mig at købe deres program og en IP telefon, og så bare ringe løs? 

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 104
Fra  myphoner.com Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lukas,

Skal du bruge et enkelt system til cold calling (kanvas telefonsalg), så tag lige et kig på myphoner.com (disclaimer: mit system) - det har API-integration med zapier som gør at du meget enkelt kan sætte dataudveksling op med andre systemer, både ind og ud.

Just my five cents ;-)

/Jeppe

Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 6
Fra  Itrea Server Powered Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Fandt du noget, eller er du stadigvæk på jagt?

Tilmeldt 21. Dec 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart skal det vel bare være nemt og enkelt. Integrationen imellem telefoni og CRM kan nok kræve lidt ekstra.. Prøv at tage et kig på  www.Flexfone.dk Min søster bruger det i deres selskab, og de er rigtig glade for det! :)

 

Fra københavn
Tilmeldt 21. Oct 14
Indlæg ialt: 113
Fra  salgsgruppen Salgsgruppen.com Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lukas,

Jeg har igennem de sidste par år lavet det sammen, som du nu er igang med at starte op.

Jeg bruger bare min egen telefon med fri tale og 360 business tool som CRM.

Jeg ringer kun b2b, så de fungere super fint til mig.

Inde i 360 kan du blandet andet også sende faktura og tilbud ud.

Mangler du kunder til din forretning og kan du booke b2b møder, skal du være meget velkommen til at smide mig en mail eller et kald.

Frederik Korff

Frederikkorff@gmail.com

5227 4227

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)