Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Dinero

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra aalborg
Tilmeldt 17. May 09
Indlæg ialt: 66
Fra  piraf.dk Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal sende en pakke til Norge, og jeg kan ikke helt finde ud af hvordan jeg laver en faktura uden moms i Dinero, nogen der kan hjælpe med hvordan jeg helt præcist gør det?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg mener det skal gi sig ud fra din oprettelse af kunden. Hvis denne oprettes som norsk - så mener jeg automatisk faktura bliver uden moms og bogføres korrekt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra aalborg
Tilmeldt 17. May 09
Indlæg ialt: 66
Fra  piraf.dk Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg lige prøvet men den lægger stadig momsen til :/ kan heller ikke lige google mig frem til nogen svar på det 

Tilmeldt 28. Mar 14
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tanja

Du skal bare ændre konto, som findes på fakturaen under antal og enhed for hver linje.

Modtager ikke mails fra debatten - send PB for opfølgning

Tilmeldt 28. Mar 14
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tanja

Du skal bare ændre konto, som findes i hver linje på fakturaen under antal og enhed felterne.

Modtager ikke mails fra debatten - send PB for opfølgning

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian:

Hej Tanja

Du skal bare ændre konto, som findes i hver linje på fakturaen under antal og enhed felterne.

Ja. Der hvor du opretter nye produkter/varer kan du vælge at det skal være en var UDEN moms :)

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian:

Hej Tanja

Du skal bare ændre konto, som findes i hver linje på fakturaen under antal og enhed felterne.

det vil jeg mene er skidt ide - for det vil ødelægge hvad jeg forventer er en automatik i Dinero som giver tallet for momsfrit salg til lande uden for EU og dermed til rubrik C angivelsen - SÅ ikke bare ændre

Jeg er 99% sikker på den vælger konto 1250 Momsfrit salg udlandet hvis kunden er korrekt oprettet som norge - så det er der du ikke har fået det korrekt trådstarter. Ellers må du har fat i Dinero support - men ikke begynde at rode med bare fjerne moms, for så mangler du tal til korrekt moms angivelse i rubrik C
vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra aalborg
Tilmeldt 17. May 09
Indlæg ialt: 66
Fra  piraf.dk Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres hjælp. Nu har jeg siddet og kigget lidt på det, og jeg er ret sikker på jeg har oprettet kunden rigtigt men den trækker stadig ikke momsen fra, men hvis jeg trykker varen ind, og laver om der hvor der står konto:  momsfrit salg til udlandet, rubrik c, så har jeg gjort det rigtigt? Jeg har også prøvet at gå op i indstillinger og lave om til konto 1250 men den trækker ikke momsen fra, men det er så også ligemeget hvis det andet er rigtigt, der er momsen i hvert fald trukket fra

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)