Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er YouTube URLs statiske?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ved at lave en bog med links til Youtube videoer, men tænker på om YouTube nogensinde har ændret i deres URL'er på.
Tror i at der er mulighed for at Youtube laver deres link-struktur om, så adresserne i bogen ikke passer mere?

På forhånd tak.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går udfra det er en fysisk bog du er ved at lave og ikke en e-bog.

Overvej at lave nogle kortlinks, som klart vil være mere brugervenlige, men også at du kan gå ind og ændre stien hvis der kommer nyt mere relevant indhold. Og hvis du gør det på alle dine links uanset hvilken kilde, kommer der også en ensartethed over det. Og du har mulighed for at rette op på døde links.

Vh Jimmy

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy,

Ja, det er en fysisk bog, så jeg havde lidt i tankerne, at lave en side på min hjemmeside til hver video - så jeg selv kan styre indholdet og undgå døde links.

Men ja, hvis kortlink-tjenester er til at stole på - også i fremtiden - er det jo noget lettere.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu du har en hjemmeside kan du gør det på den, altså lave dine kort links derfra - i stedet for at bruge de alm kortlink tjenester, som vi ikke ved hvor længe holder.

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov, ja selvfølgelig kan du bare lave en video til hver video og styre det på den måde - det er vel ligeså godt.

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)