Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Underhyleren.dk på Drupal Kickstart

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj.

Så har jeg fået Underhyleren.dk på Drupal Commerce Kickstart 2.x, hvilket jo er dejligt. Det var et hurtigt opsæt uden for meget pling pling. Hvad siger I?

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Aug 15
Indlæg ialt: 22
Fra  Brand Studio PH Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej:)

Generelt kan jeg egentlig godt lide dit design, jeg kan godt lide den stribede baggrund, men jeg ville måske bruge den blå farve lidt mere for at give siden lidt mere liv.

Men, jeg synes simpelthen at de billeder du har på din hjemmeside er alt for useriøse. Det er super fint at du vælger at bruge ikke-model billeder, men jeg ville nok tage billederne op af en hvid væg, så husene i baggrunden ikke virker forstyrrende. Samtidig er nogle af positionerne lidt ukonventionelle, og bidrager til en uprofessionel fremstilling af din hjemmeside og produkter. 

Derudover synes jeg det er ærgerligt at dit sortiment er så begrænset, jeg ville måske finde nogle flere produkter, især fordi du skriver 'billige boxershorts og underbukser lige til døren', men det eneste jeg kan finde er én type boxershorts. Jeg ville både udvide sortimentet i forhold til modeller, men også i forhold til farver. Samtidig synes jeg det er lidt specielt at de enten fås i str. m/L eller xl/xxl, men ikke i l/xl. De fleste mænd ville nok befinde sig imellem de to størrelser du tilbyder.

I bunden af din hjemmeside har du både et punkt der hedder virksomhedsinformation og et der hedder virksomheds info, men den sidste burde vel bare være kontaktinformationer, hvorfor nogle af informationer burde flyttes ind under handelsbetingelser. 

Til sidst har jeg lidt svært ved at se hvorfor det er relevant at nævne at I er veganere, I kunne vel bare sige at I er miljøbevidste:)

Håber at mine kommentarer er hjælpsomme.

Mvh

Helle

Tilmeldt 12. Aug 15
Indlæg ialt: 15
Fra  Philscan (Philippine and Scandinavian IT Services, Inc.) Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej GrN.dk, 

Tillykke med din hjemmeside. Jeg har lige nogle få kommentarer og spørgsmål til den: 

1. Hvorfor skal man logge ind/oprette en profil for at købe på webshoppen? Jeg ved godt mange webshops har det, men når dit udvalg er så småt er det vel ikke nødvendigt? 

2. Jeg synes personligt kategorien '10 par boxershorts' er lidt vildledende hvis man ikke har læst hele forsiden, idet det kan lyde som om der er 10 forskellige boxershorts.

3. Når man klikker på knappen ville det måske være lettere for webshoppens gæster at læse informationerne om materialerne hvis du skriver de vigtigste egenskaber ved boxershortsne i punktform, og så under 'tilføj til kurv' skrev den lange forklaring. 

4. Dit søgefelt skal rykkes lidt mere mod højre så det ser mere tilpasset ud. 

5. Dit webdesign virker meget tungt, baggrundsfarven er ikke særlig indbydende, måske du skulle gøre det hvidt så der ikke er kommer hvid kant mellem billede og baggrund. Skriftstørrelsen på dine tekster synes jeg godt kunne være mindre. 

6. Når man trykker 'tilføj til kurv', kommer der et lille vindue frem, men det er blåt? Det ligner en fejl.

7. Når man trykker 'gå til kasse', står der 'View product' i stedet for 'vis produkt' under status. 

8. Fedt med dine billede, men måske et billede af selve boxershortsne er nok? (spredt ud på et bord eller lign.) Det virker lidt uprofessionelt med billederne, setuppet, stilligerne. 

9. Udover mine kommentarer synes jeg det er en fin idé, meget nemt :) 

Mvh. 

Shannon

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Mange tak for tilbagemeldingerne. :-)

@ShannonPerez:

1) Det skal man ikke. Det er blot en mulighed. :-)

2) Hmm.

3) OK.

4) Bør fjerne det helt. :-)

5) OK.

6) OK.

7) Hmm, må have kigget på oversættelserne.

8) Det er en del af sidens gimmick. :-)

9) OK, cool.

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)