Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ha ha ha - kan KUN sket i det offentlige

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Big Smile

Der er jo en første gang for alt!

Nu har jeg (og mange andre vil jeg tro ) sørme også oplevet at "stå i kø" til en selvbetjening.....

http://screencast.com/t/3J9807TCg 

Er hele ideen med TastSelv og andre offentligt online tjenester ikke netop at man kan bruge tjenesterne når det passer en?

Hele konceptet om at "nu står du i kø som nummer...." er jo en mega joke - jeg grinte i hvert fald Stick out tongue

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 3. Apr 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Ativo Kragelund Consulting Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nu ikke kun det offentlige som bruger kø-systemer på deres online løsninger :)

https://queue-it.com/customers/ 

Så vidt jeg ved er det et ret populært system blandt f.eks. billetsælgere.

Alternativerne er ofte at have en masse ekstra kapacitet, som kun bruges fuldt ud få gange om året, eller at siden går ned de få gange der er fuld knald på. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jakob Kragelund:
Alternativerne er ofte at have en masse ekstra kapacitet, som kun bruges fuldt ud få gange om året, eller at siden går ned de få gange der er fuld knald på. 
helt korrekt - og kø systemer bruges da masser af steder. Der er kun skatteyderne til at betale større systemer som kan klare lige præcis disse få dage om året med sådan knald på - gælder også privat selvangivelse ofte lige når årsopgørelse kommer.

Så længe køsystemet virker synes jeg det er fin nok løsning - jeg har mere lyst til at de har kapacitet til at kontrollere udbytteskatte tilbagebetalinger end til penge til mere kapacitet (som givet kan laves men som altså koster grundet alle de sikkerhedskrav der er til skat) lige de få dage. Synes det vil være lidt som at bygge et par ekstra storbæltsbroer til den 23/12

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
jeg har mere lyst til at de har kapacitet til at kontrollere udbytteskatte tilbagebetalinger end til penge til mere kapacitet

Yep - ønskelisten til det offentlige er lang - det kan vi da godt blive enige om....

Men problemet med kø-systemet var at det heller ikke virkede..... jeg stod i kø, og da det endelig blev min tur, så fik jeg beskeden fra SKAT om at "de er travlt i øjeblikket - prøv igen senere...." Geeked

Mvh

Morten

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Yep - ønskelisten til det offentlige er lang - det kan vi da godt blive enige om....

Men problemet med kø-systemet var at det heller ikke virkede.

 jeg stod i kø, og da det endelig blev min tur, så fik jeg beskeden fra SKAT om at "de er travlt i øjeblikket - prøv igen senere...." Geeked

ja det er jo tudesurt. Stå endeligt i kø i ret browser (ville tro køen selv så det med ved det ikke) idet f.eks. chrome og edge jo ikke kan bruges med virksomheds nemID - firefox/iexplorer og som jeg husker det Opera til windows klarer sagen. Det er jo ærgerligt hvis det er fordi du skal logge ind den hopper af i forkert browser. 

Både i går og idag kom jeg ind helt uden kø sjovt nok

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Der er jo en første gang for alt!

Nu har jeg (og mange andre vil jeg tro ) sørme også oplevet at "stå i kø" til en selvbetjening.....

http://screencast.com/t/3J9807TCg 

Er hele ideen med TastSelv og andre offentligt online tjenester ikke netop at man kan bruge tjenesterne når det passer en?

Hele konceptet om at "nu står du i kø som nummer...." er jo en mega joke - jeg grinte i hvert fald Stick out tongue

Hilsen Morten

Dit Link virker ikke, så det er åbenbart ikke kun det offentlige der har problemer Skype-BigSmile 

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Statsautoriseret revisor - København

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)