Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på liste over alle danske Magento shops?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

WebCoders har arbejdet på project WeCrawl.dk i nogle år. Ganske kort indekserer vi milliarder og atter milliarder af linjers kildekode og gør dem søgebare, hvilket betyder vi ikke kun kan søge på ord som Google, men også kan søge på specifikke strenge i kildekoden.

Min gode kollega har arbejdet med at finde fingeraftryk for Magento shops, og jeg sidder med en domæneliste med over 2000 danske Magentoshops.

Denne kan være ganske interessant for folk som arbejder med Magento og ønsker at kontakte nye potentielle leads (anbefaling: man ringer først og sender derefter en email, eller skriver et alm. brev), for folk som arbejder med Adwords osv.

Hvad skal sådan en type liste sælges for efter jeres mening?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

19% mindre end den liste over 2.448 danske magento-webshops som vi hos WEXO ligger inde med ;)


Vi har tilføjet ejeroplysninger fra DK-Hostmaster samt sorteret dem efter Alexa-ranking indhentet via et abbonnement på Alexa.

Måske 500-1000 kroner ville være mit bud.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy:

19% mindre end den liste over 2.448 danske magento-webshops som vi hos WEXO ligger inde med ;)


Vi har tilføjet ejeroplysninger fra DK-Hostmaster samt sorteret dem efter Alexa-ranking indhentet via et abbonnement på Alexa.

Måske 500-1000 kroner ville være mit bud.

Af ren nysgerrighed, hvor frisk er jeres data så? Kan I trække en liste i dag, så I ved alle domæner svarer, at der ligger en shop på domænet osv.?

Der er jo en hel del shops der åbner og lukker hver måned, og jeg har set en liste fra en af de store markedsdatabureauer i Danmark, og kvaliteten var meget lav, fordi data ikke var friske. Men efter at have hørt hvad vi kan levere, så er de interesserede, spørgsmålet er jo bare om de også vil betale for at være med på vognen :-)

I stedet for DK-hostmaster oplysninger som jo nemt kan crawles er vi faktisk i gang med at berige hele vores shopliste, som tæller 17.000+ shops, med CVR-nummer, korrekt firmaadresse, email og telefonnummer, på alle dem hvor der står på hjemmesiden.

EDIT: Og det smarte ved at få CVR-nummer på er jo at man så efterfølgende kan sortere efter f.eks. omsætning, og flere andre spændende ting man kan trække fra CVR-API.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Af ren nysgerrighed, hvor frisk er jeres data så? Kan I trække en liste i dag, så I ved alle domæner svarer, at der ligger en shop på domænet osv.?

Det kan vi i den forstand at løbe 2.500 url's igennem jo er relativt hurtigt. Så vil vi kunne fjerne dem der ikke længere er shops fra den ene dag til den anden. Det at tilføje nye tager længere tid, de kommer dryppende.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)