Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Vi er 2 kvinder som har kastet os ud i affiliatedm med siden www.diy-indretning.dk. Vi er stadig igang med at opbygge vores viden inden for online marketing og affiliate, og i den forbindelse kunne vi godt tænke os at få noget feedback fra jer på vores side.

Alt ris og ros samt gode ideer er velkomne.

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 263
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Noget bestemt I vil have feedback på eller er det bare generelt?

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Tilmeldt 29. Jun 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Til at starte med bare generelt. Vi vil gerne udvikle vores viden og erfaring, derfor vil vi gerne vide hvad vi skal arbejde mere med.

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 71
Fra  Atlantic Entreprise A/S Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ville nok gøre top-menuen en anelse mere ''stilet'': der er en søgebar og en subscription knap, som jeg ikke synes pynter. Derudover ville jeg ændre jeres logo, til noget hvor man tænker ''boligindretning'', jeres nuværende logo/header får mig til at tænke på IT.

Sidst men ikke mindst, ville jeg vælge nogle andre skrifttyper til siden. Det falder i øjnene at det er standard-hjemmeside-skrifttyper, som i bruger på siden. Det gør jeres side mindre unik. 

Held og lykke med projektet :)

Tilmeldt 29. Jun 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, det vil vi helt sikkert kigge nærmere på ;)

Tilmeldt 13. Jul 15
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser godt ud - ligner ikke umiddelbart en affiliate side, men blot en blog - hvilket jo er positivt :-)

Min hjemmeside, hvor man kan finde a-kasse priser

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 02:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Idéen er god, men jeg synes ikke helt at designet spiller. Siden er utrolig kedelig at se på, og det er synd når nu det handler om boligindretning, som skal inspirere og være visuelt lækkert at se på.

Jeg vil anbefale jer at finde et godt Wordpress-theme fra eksempelvis Themeforest.net. Kig i deres blog-sektion, hvor der er rigtig mange flotte themes at vælge imellem.

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)