Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle erfarninger med Shop-USA

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg skal inden længe til at købe varer i USA og have dem fragtet til DK. Har læst om Shop-USA og det lyder godt.

Er der nogle af Jer som kender dem, og hvad er i så fald Jeres vudering?

På forhånd tak :-)

Vh. Michaéla

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det vare til videresalg du skal købe i USA kan jeg ikke rigtigt se ideen i at bruge shop USA.

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er et firma, som ikke sender internationalt - eller over "søen" - så kan ShopUSA hjælpe.

Men de tager sig selvfølgelig betalt for servicen. Ret godt betalt, synes jeg.

Jeg har kun benyttet mig af dem en enkelt gang, hvor jeg skulle bestille noget, som ikke kunne sendes direkte. Her havde ShopUSA meget svært ved at forstå, at jeg havde et firma, der var importregistreret og derfor ikke skulle betale importmoms og told, som de ellers er vant til at stå for ved privatkøb, som sikkert er det, de gør i 99% af tilfældene. Og jeg snakkede endda med deres danske afdeling, som ikke just var hurtige til at besvare henvendelser på mail.

Fra Københavvn
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 43
Fra  SHOPUSA.com Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michaéla, 

Jeg tillader mig at svare, trods jeg repræsenterer ShopUSA. Hvis du skal have varer fragtet hjem fra USA, er vi den bedste løsning. Vores fragtservice har bedre leveringsevne fra USA til Danmark end UPS, Fedex og DHL. Vi er meget konkurrencedygtige og vi gør alt hvad vi kan og mere til for at sikre at du får en god oplevelse hver gang du skal sende pakker fra USA til Danmark.

Hvis du skal videresælge de varer du køber i USA og sælge dem videre i Danmark, er ShopUSA også en rigtig god løsning. Vi kan assistere med den nødvendige told og moms dokumentation på de varer du importerer til brug i din bogføring.

Hvis du allerede er importregistreret, kan vi indfortolde varerne direkte til dit CVR-nr., dermed betaler du kun ShopUSA for fragt og håndtering, mens du får en separat faktura på told og importmoms fra SKAT

Du kan også samle flere indkøb i USA på din ShopUSA postadresse i Virginia Beach. Vi kan efterfølgende samle alle dine indkøb, pakke dem sammen og sende dem samlet. På den måde kan du spare yderligere penge på fragten og håndteringen.

Du er mere end velkommen til at kontakte mig direkte på dk@shopusa.com  eller 70345036, hvis du har spørgsmål. 

Rigtig god weekend 

Venlig hilsen Michael, ShopUSA

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)