Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen bruger muligvis mit momsnr - uden tilladelse

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Sørensen
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 248
Fra  Alfabox ApS Skrevet kl. 05:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I min firmamail har jeg modtaget en besked om at der er en ny afregning på vej, hvilket ville være skønt hvis vi bare kørte for det firma forsat, men det stoppede vi med sidste år.

Jeg ved at en af vores biler vi solgte midt i Juni stadigvæk kører rundt med vores moms nr. på bilen (fik det bekræftet i går) så derfor kunne jeg have på fornemmelsen at de evt. har opgivet vores momsnr.

Hvis det nu viser sig at være rigtigt hvad gør jeg så?

Hilsen Rie

Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 07:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad er det for en afregning? Mig bekendt sendes der ikke afregninger ud på baggrund af et cvr-nr på en bil?

Ring til personen, du har solgt bilen til, og bed ham tage CVR-numret af. Dette burde du dog selv have gjort.

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er sjovt som det flyver rundt her med, hvad man burde have gjort. I de fleste tilfælde er trådstarter nok klar over det og - endnu værre - kan ikke bruge løftede bagudspegefingre til noget-som-helst.

Mit råd er: Ring til Skat og find ud af det. De er SÅ venlige, hvis du selv henvender dig, og hjælper dig også med at finde en løsning, hvis de ikke selv kan.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)