Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung programmør søger webdesign arbejde, arbejder for håndører..

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

(DISCLAIMER: Dette opslag inderholder et ambitiøst tilbud fra en engageret teenager, som vil sætte hele hjemmesider op for kun 250 kr)

Jeg hedder Mikkel Jensen, jeg er 17 år gammel og er lige startet på HHX i Århus. Til daglig leger jeg med programmering og grafisk design. Jeg prøver konstant at finde firmaer som vil lade mig forbedre deres hjemmesider, eller bygge dem en hjemmeside fra "scratch". 

Netflix og facebook er trættende og kedeligt. Jeg vil elske at kunne hjælpe nogle firmaer, med det jeg synes er sjovt. Nemlig at programmere og designe hjemmesider.

Denne weekend tager jeg til Flensburg for at besøge min kæreste. Det er et besøg jeg snart ikke har penge nok til at gøre, da det koster en god del penge at rejse så langt. Jeg søger derfor et firma eller flere firmaer, som vil lade mig forbedre eller bygge dem en hjemmeside. Jeg tager 250 kr for det, og du behøves ikke at betale mig hvis du ikke mener at resultatet er perfekt.

- Smid mig en besked og lad os finde ud af noget. Jeg har som sagt masser af tid, så jeg kan ligeså godt arbejde lidt for jer.

Mvh Mikkel Jensen

--------------------

Purple Creations

mikkelj@purplecreations.dk

Skovhøj 73, 8361 Hasselager

2036 5582

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg synes du skulle bruge noget af tiden på at lave din egen hjemmeside færdig. Brug lidt mere lilla. Og hvad er det for et dokumentarprogram, der kører i baggrunden? Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)