Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Esport er voksende, lad os følge med! SØGER PARTNER OG EVT KAPITAL

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har længe gået med drømmen om at starte en Esport organisation, til dem som ikke ved hvad Esport er så er det elektronisk sport, altså computer spil.

DGI har godkendt Esport som en sportsgren, og det er voksende verden over.

Så sent som i sidste weekend var der et kæmpe event i Køln, hvor der var også 8 millioner seere, så dette er en voksende industri.

Jeg vil bruge pengene på at starte en organisation og få hold i forskellige spil genre, som kan bringe vores navn ud i verden, og dermed få en masse forskellige sponsorater.

Hvis du fx har en virksomhed der sælger skærme eller andre computer ting, eller en helt tredje ting så ville du være en oplagt investorer da navnet på organisationen ikke nødvendigvis behøver være noget sejt eller noget..
Lad os sige komplett ville investerer og være med til at få startet denne organisation så ville organisationen bare hedder "Team komplett" så simpelt som dette kan det altså gøres, og dette ville være et navn der ville ses hele verden over.

Jeg er hedder Thomas, og jeg er 21 år gammel.

Jeg har tidligere været ranket som den 50 bedste 1.6 Spiller i Danmark, og har længe været inden for esporten men har aldrig selv kunne formå at starte en organisation uden kapital eller få lavet et hold som kunne slå igennem.

Jeg har en kæmpe stor passion for at slå igennem inden for esporten og specielt fordi det er en voksende industri som kun bliver større og større.
Seneste til et major som der lige har været i CSGO, blev der udgivet 4.2m$ fordelt på holdende som deltog, og dette er kun voksende så det er en industri som der er massere af penge at hente.
Jeg har endnu ikke startet noget op da jeg ikke har kapital til at skyde noget igang, men jeg har allerede nu et par talenter jeg kan kontakte for at få lavet disse hold som kan få os ud i verden.
jeg håber at nogle vil kontakte mig, og vi kan få et snak om al dette, håber nogle finder dette interessant.

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit umiddelbare forslag ville være at tage kontakt til de danske på markedet indenfor salg af gamingudstyr. Komplett, WEBDanes, SharkGaming og Føniks. 

Du skal være vanvittig god til at pitche dig selv, da det jo er dig, du skal sælge. Ikke blot et CS:GO hold (går ud fra, at det er her din spidskompetence er), da du jo så ikke ville være noget som helst værd, når dit job som mellemmand er slut. 

Er det fordi du gerne vil være teamleder, spiller, promoter - noget helt andet? Har lidt svært ved at se, hvor du kommer ind i det henne af, udover du kan trække i nogle tråde og få fat på spillere. 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 20. Aug 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg var dig, ville jeg sætte mig ned fokusere på først at fremmest at finde ud af hvem du kunne kontakte som ville kunne lave et sponsorat, derudover begynd med et (Navn, Hjemmeside, Logo) De 3 ting skal du først og fremmest kunne have før du begynder at lede efter (Partnere) Du kan lave en Forretnings plan og en Sponsor ansøgning og begynde at gøre dem klar, du er på vej ind i et hårdt marked. Har selv haft kørt en Organisation med Danmarks top 4 hold i CSGO, det kostede en masse penge og sponsors var der ikke nogen at finde dengang. 

Ellers kanon ide. 

Mvh. Mikkel S. Voigt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)