Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til b2b website

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København, Århus
Tilmeldt 31. Oct 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil gerne have nogle inspild på hvordan jeg skal gå frem for at få lavet en ny website

En website som ligger riktig tæt opp til hva skal jeg have er www.lindab.dk både andgående design, funktionalitet. Så spørgsmålet er hvordan går jeg frem for at få en sådan side lavet til mit firma? Når jeg googler lav website syntes jeg kun det kommer at man kan få lavet en hurtig website billig. Det er jeg ikke interesseret i. Jeg ser for mig et længre project, hvor blandt andet et beregninsprogram skal inn på websiden.

Jeg har også talt med nogle indere på freelance, men jeg må først finde ud af om jeg skal lave en custom php side eller bruge et cms system.

Hører gerne på indspild eller erfaringer med firmaer som kan klare dette projektet.

På forhånd tak,

Mvh Joakim

Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 111
Fra  BCB Business I/S Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joakim,

Det lyder spændende. Jeg har skrevet en PM til dig.

Mvh.

Anders Toft

 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joakim 

Vi vil meget gerne være behjælpelige med at udarbejde din nye hjemmeside. Jeg har været inde på det pågældende website og kigget lidt rundt, og som udgangspunkt virker det meste ligetil. 

Jeg forslår at du tage kontakt til mig på mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller pr. telefon 27 58 02 92. Så kan vi tage en uforpligtende snak omkring dit behov og ønsker, hvorefter jeg kan udarbejde et konkret oplæg til hvorledes vi ønsker at udarbejde din ønskede hjemmeside. Så kan vi også tage en snak omkring hvorvidt du skal benytte en CMS system til hjemmesiden. 

Du kan læse mere om os, samt se et udvalg af vores mange referencer på www.erhvervshjemmesider.dk

Jeg håber meget på at høre fra dig - Hav en god dag. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)