Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At finde frem til manden.....

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 11. Jun 14
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber lidt der er nogen herinde der kan hjælpe med et spørgsmål..

Hvis nu jeg har fundet en ejendom, som er ejet af X og denne har registreret det i et enkeltmandsfirma, det vil sige at jeg ikke kan søge tinglysningen på hans CVR-nr da der ikke er nogle offentlige regnskaber på ham, hvordan finder jeg så ud af hvad X ellers ejer, eller er det overhovedet muligt uden at skulle betale sig fra det?

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Om der er offentlige regnskaber eller ej har ikke noget at gøre med hvad du kan finde på tinglysning.dk.

Har du adressen på ejendommen, kan du slå den op på tinglysning.dk og se hvem der er debitor på de lån der evt. måtte være på ejendommen. Hvem ejeren af ejendommen er, kan du ikke umiddelbart slå op nogle steder.

Du har ikke mig bekendt mulighed for at finde ud af hvad vedkommende eller vedkommendes firma ejer, ud over hvad du kan finde på tinglysning.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

LKlitgaard:
hvordan finder jeg så ud af hvad X ellers ejer, eller er det overhovedet muligt uden at skulle betale sig fra det?
Det kan du ikke en gang betale sig til. Det er jo hemmeligt hvad private har af formuer og ikke tinglyst gæld og eller ejer. Det du kan få, er hvad der tinglyst i ejendomme den pågældende ejer og ikke andet

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)