Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til at starte med produktion af eget design

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 6. Aug 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle ! - jeg står overfor at starte som selvstændig, jeg har designet flere ting (i stof, til børn) - som jeg istedet for selv at sy gerne vil have fundet en lille virksomhed der kan sy for mig.. - men jeg er ikke helt klar over hvor jeg skal starte, så jeg håber I kan hjælpe, lige nu tænker jeg enten at finde en lille sy fabrik i enten thailand eller England (England for at det ville være lettere med hensyn til told og de strenge regler, og fordi det giver et helt andet syn på mine designs at de er syet inden for europa) samtidlig overvejer jeg Thailand fordi det selvfølgelig vil være billigere og hvis det kan overholde sikkerhedskravene og måske endda være miljøvenlige vil det være et plus, plus at jeg kender en Thai der kan hjælpe mig med at begge partner forstår hinanden. Det jeg er i tvivl om (hvordan finder jeg de helt rigtige der skal producere mine ting) - er der evt. Nogle der har forbindelse med nogle- jeg kan komme i kontakt med ? - og hvordan foregår sådan noget som regel - det er vigtigt for mig at det er mig der vælger hvilke stoffer der skal bruges da farver og mønstre er en stor del af mine designs, sender jeg så stoffet, eller får stof leverandører til at sende til dem, eller vælger man ud fra deres sortiment ? - som i kan høre er der langt vej endnu for mig, og jeg håber nogle måske kan hjælpe mig, eller vil fortælle mig om deres erfaringer ?
- må hellere lige huske at nævne at jeg vil starte med at bestille små ordre fx 50-100 stk af hver, da jeg ikke har den helt store kapital at begynde med)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)