Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det virkeligt så let?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 17. Aug 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay så det jeg gør først, er at få CVR til enkeltmands firma og blive moms registreret.

Også ringer jeg rundt og præsenterer mit tilbud til forskellige firmaer og kontorer ?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

bkonig:
Enig med John her, husk det koster altså ikke noget at blive moms registreret (udover affalds gebyret men det er først næste år)
og som du kan fritages for ved oms under 300.000 kr - nogen kommuner opkræver og man skal så søge fritagelse, andre benytter regnskaber og opkræver ikke

Du vil derimod få barsels bidrag næste år uanset hvad, men det småpenge (noget med 300 kr som du har fradrag for som person)

skulle jeg pege på anden udgift som jeg ville mene er nødvendig, så er det forsikring for det fald du ødelægger noget ude hos dem du pudser vinduer og andet hos. I alle fald en overvejelse værd + evt forsikring af transportmidlet og udstyr

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Sep 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Start med at oprette dit firma og få et CVR nummer. Herefter skal du have en god forsikring.

Herefter skal du gøre dig nogen overvejelser ang. it. Skal du have en hjemmeside osv. hvilket programmer har du brug for til at udarbejde tilbud osv. Det er vigtigt at du får dig et økonomisystem hvor du kan bogføre og fakturere i. Vi tilbyder at hjælpe nyopstartede virksomheder godt i gang med netop disse løsninger. Så du er velkommen til at kontakte mig :)

Mvh Jessica

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)