Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback søges på min første Webshop:-)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 25. Aug 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen :-)

Jeg er endelig gået i gang med min drøm om egen webshop :) har været igang i 2 uger

jeg har fået skaffet lager (Meget begrænset, har haft udsolgt flere gange)

Den måde jeg har fået salg på er ved hjælp af facebook ads, og det er endeligt gået meget godt, af at det er første gang jeg bruger dem. Har fået solgt 14 nu.

Men jeg står lidt med det problem, at jeg ikke rigtig tjener så meget per varer, da jeg bruger en del penge på annoncer på at få salg. 40kr per salg :-)

Så mine spørgsmål til jer; 


Hvordan kan jeg gøre mine annoncer på facebook mere effektive? lige nu bruger jeg kun annoncer de såkaldte "boost" annoncer på de opslag jeg laver på min facebook side, hvad er jeres erfaring med annoncerne i højre side?


Hvad tænker i jeg kan gøre bedre på min shop?

Med venlig hilsen Nikolaj Steen:-)


www.gopropakken.dk

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

At din email på siden er en hotmail vil afskrække mange. Hqr du installeret analytics og webmaster tools så du kan tracke besøg osv?

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Tilmeldt 25. Aug 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svaret :-)
Det er nogle gode input du har :-)

har sendt en mail til dig


Tilmeldt 25. Aug 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg har både Analytics og Webmaster, så jeg kan side og følge med i hvad mine besøgende laver:-) 

Vil en gmail være bedre, eller skal jeg lave en Mail@Gopropakken.dk?

mvh Nikolaj

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 169
Fra  Kapteina Reklame Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj,

Umiddelbart er shoppen vel funktionel nok. Jeg syntes dog ikke den på nogen måde opfordrer til eventyr eller vilde oplevelser som skal foreviges. Dette kunne gøres meget mere grafisk energisk, og det leder mig vel hen på et helhedsindtryk som også burde gå igen via din facebook facade og reklame.

I forhold til hvad du kan gøre udover at skabe en mere relevant grafisk linje, så kan man segmentere målgrupper med forskellige annoncesæt, og derved optimere annoncering så du ikke "skyder ved siden af " med store dele af budgettet, som man ofte kan komme til ved blot at booste et enkelt opslag.

Remarketing, målgruppe segmentering via annoncesæt, forskellige kampagne modeller ( Henvisning til facebook og hjemmesiden ), evt eksternt partnerskab med større adventure relevant gruppering/butik/event/blogger.

Du kan jo eventuelt selv tage et kursus i "Facebook Business" som jeg klart vil anbefale dig hvis du ønsker selv at føre din annoncering.

Alternativt skal du være velkommen til at kontakte mig for et uforpligtende tilbud på hjælp med grafisk opsætning af materiale samt annoncering/remarketing.


Mvh Nikolaj, Kapteina Reklame
nikolaj@kapteina.dk

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil mene den mail skal hedde noget ala kontakt@gopropakken.dk eller kundeservice@gopropakken.dk

Alt det med at bruge gmail, Hotmail eller andet er bare ikke godt nok :)

Ellers kan jeg rigtig godt lide din side, let at gå til og meget direkte. Ja få lige "home" lavet om til dansk og et par billeder i højere kvalitet. Ellers en lækker side :)

Fra Allerød
Tilmeldt 17. Feb 15
Indlæg ialt: 89
Fra  Spam Buster Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også bare lave en info@gopropakken.dk

Spam Buster Email hosting med spamfilter der virker!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

nikolajsteen:

Hvordan kan jeg gøre mine annoncer på facebook mere effektive? lige nu bruger jeg kun annoncer de såkaldte "boost" annoncer på de opslag jeg laver på min facebook side, hvad er jeres erfaring med annoncerne i højre side?

Har du overvejet at prøve nogle forskellige segmenter ud på Facebook og spille disse imod hinanden? Facebook ads har jo nogle fantastiske segmenteringsværktøjer hvor du kan målrette specifikt imod køn, alder, geografi, interesser osv. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en mail:)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj

Er vild med dit produktvalg - overvejede selv for lang tid siden at starte en lignende shop.

Det første jeg tænker på når jeg ser pakken er at jeg ville ønske der var flere. Eventuelt når du har fået de første par ordre i hus (eller allerede nu) så få skabt nogle flere pakker. Eksempelvis en "skruepakke" udelukkende med skruer da jeg ved fra eget brug at de hurtigt kan blive væk og at man aldrig kan have for få af dem.

Jeg er enig i at du burde gøre mere ud af at vise brugeren hvad dine mounts kan bruges til. Jeg tænker en side hvor du integrerer youtube-videoer og nedenfor beskriver hvilke optagelser der kræver hvilke mounts. Det kunne også være en idé til opslag på jeres Facebook-side hvor i poster en video (som også gå viralt hvis i er heldige) og ovenfor skriver at læseren kan købe de nødvendige mounts på jeres shop.

Dit Facebook-link er dødt ;-)

Få sat Facebook-linket op, så liker jeg gerne!

God aften

Mvh Lasse R. Ravn

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)