Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

besøgstal på andre websites

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 25. Aug 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Dan Storm:

Ja da - http://www.siteprice.org/

Første resultat på Google.

Hej Dan,

Har googlet den sidste times tid med de ord du foreslog og har ENDELIG fundet siden igen. Som sagt, ved godt at tallene ikke er helt troværdige men de giver stadigvæk en god indikation hvor vi er henne i landet:)

www.urlm.dk lad mig høre hvad I mener om siden?

Takker for hjælpen:)

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

raan:
Som sagt, ved godt at tallene ikke er helt troværdige men de giver stadigvæk en god indikation hvor vi er henne i landet:)

Jeg må nok indrømme at det virker som om du aktivt vælger ikke at tro på at det fup, så jeg tror ikke det nytter at forklare dig yderligere at siderne er fup, svindel, humbug, misvisende, løgn og latin.

En gang til, for Prins Knuds skyld; det er på ingen måde muligt at nogle af disse sider har information nok til at give hverken en indikation, et kvalificeret gæt, et forsigtigt estimat eller bare et "skud i tågen" over hverken besøgende, hits eller værdi. Siderne er ren og skær fup og svindel.

raan:
www.urlm.dk lad mig høre hvad I mener om siden?

Siden er fup og svindel.

Domænet er registreret af en Androw Don, bosiddende i New Zealand og har kun registreret en PO Box adresse (altså, en som man ikke kan troppe op ved personligt).
Domænet er ligeledes administreret af en virksomhed i Luxemborg - afstanden og relationen mellem de to er i sig selv skræmmende suspekt!

Kontaktoplysningerne på siden refererer til en gmail-adresse; og vi ved jo at alle seriøse internetvirksomheder bruger gmail adresser. /s

Vilkår og betingelser for brug af siden har været uredigeret igennem Google Translate, så det højner jo ikke ligefrom troværdighedsniveauet.

Det er enerverende at du ikke kan indse at de oplysninger har ringere værdi end brugt tyggegummi samlet op fra gaden!

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 25. Aug 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hehe....tak for dit svar og den dybere analyse. Jeg havde ikke tiltænkt at bruge disse data til en seriøs markedsanalyse, men syntes at det var sjovt at få nogle tal på konkurrenterne. Men meget interessant med PO box adressen ;)

Du må ha en god dag

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man får jo næsten lyst til ar skrive OMG... Du kan jo IKKE bruge tallene til noget som helst. Det er ikke tal på dine konkurrenter men fiktive tal som siden bare har genereret. Du kan ikke læse noget ud ud fra de tal. Jeg kunne ligeså godt sende dig tallene for min viden om andres besøgstal er nøjagtig lige så stor som deres. Det utroligt at du negligerer det andre fortæller dig. Der er da INTET sjovt i at kigge på forkerte tal?? De har intet med din konkurrent at gøre.

God dag :D

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)