Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

besøgstal på andre websites

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 25. Aug 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Venner,

Jeg har for noget tid siden set en hjemmeside som viste (estimeret) besøgstal på andre hjemmesider. Ved at blot indtaste web-adressen kom den med et besøgstal overblik og mener også med estimeret værdi for den pågældende webshop. Jeg husker at det var en dansk hjemmeside, men husker måske galt.

Jeg har desværre mistet/glemt navnet på denne hjemmeside, så er der nogle der kan hjælpe mig på vej? :)

På forhånd tak,

Raan

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

raan:
Jeg har desværre mistet/glemt navnet på denne hjemmeside, så er der nogle der kan hjælpe mig på vej? :)

Du kan bare google på "website price estimate" og så får du et hav af muligheder der tilbyder dig vurderinger. De er bare ubrugelige, for de har absolut ingen data at basere deres vurderinger på - overhovedet.

Hvis du gerne vil have nogle reelle vurderinger, så få fat i nogle rigtige tal - alt andet ville være at snyde dig selv.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 111
Fra  BCB Business I/S Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hej Raan,

Jeg kender ikke navnet på hjemmesiden, men jeg vil anbefale Google Analytics, hvis du ikke har kendskab til dette plugin i forvejen? Hvis du vil have hjælp til opsætning og integrering af Google Analytics, kan du skrive til mig på: anders@wordpresseksperten.dk

Mvh.

Anders Braun

 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Anders Toft Braun:

Hej Raan,

Jeg kender ikke navnet på hjemmesiden, men jeg vil anbefale Google Analytics, hvis du ikke har kendskab til dette plugin i forvejen? Hvis du vil have hjælp til opsætning og integrering af Google Analytics, kan du skrive til mig på: anders@wordpresseksperten.dk

Mvh.

Anders Braun

Jeg er umådelig, voldsomt, ja neærmest exorbitant interesseret i at finde ud af, hvordan du får Google Analytic til at måle trafikken på andre hjemmesider

Tilmeldt 25. Aug 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Storm:

raan:
Jeg har desværre mistet/glemt navnet på denne hjemmeside, så er der nogle der kan hjælpe mig på vej? :)

Du kan bare google på "website price estimate" og så får du et hav af muligheder der tilbyder dig vurderinger. De er bare ubrugelige, for de har absolut ingen data at basere deres vurderinger på - overhovedet.

Hvis du gerne vil have nogle reelle vurderinger, så få fat i nogle rigtige tal - alt andet ville være at snyde dig selv.

Hej Dan,

Jeg er fuldstændig enig at man ikke skal ligge alt for meget i prissætningen af hjemmesider da dette inkludere MANGE faktorer, men mener stadigvæk at det er meget interessant at kende besøgstalene, især hvis men kigger på dem forholdsmæssigt i forhold til konkurrenterne.

Håber at der er en der kender denne eller tilsvarende hjemmeside der tilbyde denne service gratis.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

raan:

Hej Dan,

Jeg er fuldstændig enig at man ikke skal ligge alt for meget i prissætningen af hjemmesider da dette inkludere MANGE faktorer, men mener stadigvæk at det er meget interessant at kende besøgstalene, især hvis men kigger på dem forholdsmæssigt i forhold til konkurrenterne.

Besøgstallene er lige så pålidelige som prisestimaterne. Det er hvad man populært kalder for et "guestimate" og det er virkelig naivt af dig at tro at du rent faktisk får besøgstal som på nogen måde passer; de tal disse services kommer med er ikke nogen de overhovedet kan komme i nærheden af medmindre at hjemmesideejerne selv har delt dem med dem - og det er der uhyre sjældent nogle der gør.

raan:

Håber at der er en der kender denne eller tilsvarende hjemmeside der tilbyde denne service gratis.

De findes i tusindevis og det eneste de gør er at generere trafik til dem selv og snyder dem som forsøger at få noget data ud af det. Da du alligevel ikke får nogle reelle tal, er det fuldstændigt ligegyldigt hvilken service du bruger.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 25. Aug 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Storm:

De findes i tusindevis og det eneste de gør er at generere trafik til dem selv og snyder dem som forsøger at få noget data ud af det. Da du alligevel ikke får nogle reelle tal, er det fuldstændigt ligegyldigt hvilken service du bruger.

Må indrømme at jeg har haft svært ved at google disse frem selvom de findes i tusindvis:(
Måske kunne du for at tilfredsstille in nysgerrighed give link til en eller to af disse hjemmesider?:)
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 111
Fra  BCB Business I/S Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må I undskylde Raan samt Carsten. Jeg læste spørgsmålet forkert op. 

Du kan selvfølgelig ikke anvende Google Analytics til at se andre hjemmesiders besøgstal. Jeg troede, at du skrev, hvordan du kunne se dine egne besøgstal - min fejl.

Men tak for de 2 stjerner for min kommentar, hvem det nu er :/ 

Mvh.

Anders Braun

 

Fra København
Tilmeldt 25. Dec 14
Indlæg ialt: 75
Fra  Universe of Games Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dan Storm:

Ja da - http://www.siteprice.org/

Første resultat på Google.

Hej Dan.

Jeg tro ikke rigtigt den side virker som raan ønsker Wink Den påstår jeg kan sælge min hjemmeside for 7,302 $ hvilke svare til ca. 10 $ for hver unikke besøg jeg har haft alt i alt.

Men meget sød ide... Cool

Dan Storm:

raan:
Jeg har desværre mistet/glemt navnet på denne hjemmeside, så er der nogle der kan hjælpe mig på vej? :)

Du kan bare google på "website price estimate" og så får du et hav af muligheder der tilbyder dig vurderinger. De er bare ubrugelige, for de har absolut ingen data at basere deres vurderinger på - overhovedet.

Hvis du gerne vil have nogle reelle vurderinger, så få fat i nogle rigtige tal - alt andet ville være at snyde dig selv.

Der er jeg enig i at man ikke kan bruge de sider som til noget, der er alt for meget som man skal tænke på, så der er ikke andet at gøre end spørge hvor folk vil ha/gi for en webside.

Hilsen Nikolaj

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)