Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det meget tidskrævende at bruge E-conomics indscanningsmodul?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 25. Aug 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg bruger regnskabsprogrammet E-conomic (selvom det er for dyrt) og anvender indscanningsmodulet til mine bilag, så jeg nemt kan sende dem til min bogholder og slippe for de fysiske bilag.

Min bogholder siger, det er enormt tidskrævende for hende at modtage disse bilag. Mit spørgsmål er: Har andre erfaringer med at det er meget mere tidskrævende at anvende bilagene fra indscanningen i forhold til en mappe med fysiske bilag?

Jeg bliver "bekymret" når min bogholder skriver: Der er et problem med ALLE dine bilag! Så mange synes nemlig ikke der er (ca 30-40 udgiftsbilag pr måned) - indtægterne går lige ind i systemet via integration med min webshop.

Er det min bogholder der ikke har tjek nok på de nye systemer eller hvad skal jeg tro?

På forhånd tak for svar mvh Pernille

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

englegarn:

Jeg bliver "bekymret" når min bogholder skriver: Der er et problem med ALLE dine bilag! Så mange synes nemlig ikke der er (ca 30-40 udgiftsbilag pr måned) - indtægterne går lige ind i systemet via integration med min webshop.

Er det min bogholder der ikke har tjek nok på de nye systemer eller hvad skal jeg tro?

Jeg har haft det samme problem.

Jeg løste det ved at de indscannede billeder blev komprimeret så de ikke fylder så meget, ellers sidder man som din bogholder skriver og bruger meget ventetid.

Tilmeldt 25. Aug 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Tak for dit svar :-)

Jeg tror nu ikke det er størrelsen på filerne der er problemet, men hun vil helst have dem som fysiske bilag - jeg har bare svært ved at se, hvordan det kan være nemmere.

MVH Pernille

Fra Odense S
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 87
Fra  BDM bogføring Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en kunde hvor de sender bilag EY Net Source til e-conomic og jeg synes ikke det er besværligt. Men tror mere det kan virke uoverskueligt i starten (var selv rædselsslagen da jeg skulle bogføre for denne kunde - har i 30 bogført for kunder kun med bilag) Men det går rigtig godt.

Problemet kan være hvis hun ikke bruger bankafstemning muligheden - ellers må du bede din bogholder om at ringe til mig og jeg giver hende nogen tips til at optimere det.

/Birthe

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

BDM bogføring - Birthe:
EY Net Source til e-conomic

Vi benytter også EY Net Source - jeg er lettet! Vi bruger max 30 minutter på kreditor bogføring 1 gang ugentligt! 

Og jeg kan tilmeld se bilag i e-conomic. Det er super!

Fra Odense S
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 87
Fra  BDM bogføring Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige præcis - bruger minimal tid på den kunde....., det skal så siges, at de selv bogfører indbetalinger af debitorer fra bankafstemningen, det er nemlig smart.

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kræver anvendelse af Ernst og youngs programmer ikke, at man er kunde i det ene eller andet omfang?

Statsautoriseret revisor - København

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Cef:

Kræver anvendelse af Ernst og youngs programmer ikke, at man er kunde i det ene eller andet omfang?

Jo, men du kan sagtens anvende kun dette ene program/app uden at skulle købe EY's andre produkter.

Fra Odense S
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 87
Fra  BDM bogføring Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Den kunde jeg har bruger IKKE EY som revisor, men en anden konkurrent i byen, så det kan man godt købe særskilt. 

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

englegarn:

Hej

Jeg bruger regnskabsprogrammet E-conomic (selvom det er for dyrt) og anvender indscanningsmodulet til mine bilag, så jeg nemt kan sende dem til min bogholder og slippe for de fysiske bilag.

Min bogholder siger, det er enormt tidskrævende for hende at modtage disse bilag. Mit spørgsmål er: Har andre erfaringer med at det er meget mere tidskrævende at anvende bilagene fra indscanningen i forhold til en mappe med fysiske bilag?

Jeg bliver "bekymret" når min bogholder skriver: Der er et problem med ALLE dine bilag! Så mange synes nemlig ikke der er (ca 30-40 udgiftsbilag pr måned) - indtægterne går lige ind i systemet via integration med min webshop.

Er det min bogholder der ikke har tjek nok på de nye systemer eller hvad skal jeg tro?

På forhånd tak for svar mvh Pernille

Hej Pernille.

Af ren interesse. Kan det virkelig betale sig at indscanne når der er tale om 30-40 bilag om måneden?

Kunne du ikke lige så godt tage billederne med din mobil. For det ikke lyder som en salgstale, så går jeg da ud fra du også kan det i E-conomic. Hvor du bare tager et billede af fakturaen, også ligger den online (herefter smider du bilaget ud). Altså så du gør det løbende når du modtager dem.

Lad mig lige høre, hvorfor det ikke er en mulighed. Er ret interesseret i om der mange der har den udfordring :)

De bedste hilsner

Rasmus

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)