Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Integration mellem prestashop og Dansk E-logistik

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Fra  Vietnam House Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg står med et dillema som jeg håber en venlig sjæl vil hjælpe lidt med.

Min situation er som følger: Jeg er igang med at opsætte en mindre webshop med 5-10 produkter, hvortil jeg anvender Prestashop. Hertil skal jeg anvende Dansk e-logistik's service, og nu kommer mit problem: Jeg kan simpelthen ikke hitte ud af hvordan de to systemer skal kobles sammen. Jeg er absolut ikke en haj til webshops, men havde håbet det var noget jeg selv kunne ordne.

Er der nogen som har erfaringer med lign. situation? eller skal jeg bide i det sure æble og betale det det nu engang koster at få Dansk e-logistik til at gøre arbejdet ordentligt? 

på forhånd tak!

Venlig hilsen

Peter Skov

Tilmeldt 19. Nov 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter Skov. Jeg står med samme problem nu. Men har en webshop i squarespace systemete der er amerikansk.

Mit gamle lagerhotel CLG gik konkurs 1 dec, og jeg rykkede over til dansk e logistik, men har indtil nu pakket og sendt alle varene da jeg ike havde tid til at varetage skiftet oven i julehandlen og en pop up shop.

deres udvikler Morten, er ikke glad for at jeg ikke vil integration. Jeg har ikke budget til det. Men har forsøgt at uploade alle mine varianter i et manuelt system som Morten har udviklet. Systremet driller, og efter 400 varianter nægter det at oprette flere, eller alle mine produkter er pludselig usynlige. Føler mig noget presset nu over situationen.

Min sprit nye webshop i det amerikanske Squarespace, kan heller ikke integreres med deres - de tager kun magenta.

Jeg forstår ikke hvordan man kan have nok i at få ens egen webshop integreret - jeg får ordre ind fra mange forskellige platforme ud over min egen shop.

Så skulle man betale integration for alle der sælger ens produkter? Nej tak.

MVH Lise

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror muligvis at Peter med 4 indlæg og dette indlæg næsten 1½ år siden er forsvundet for længe siden Smile

Tilmeldt 19. Nov 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det kan jeg jo ikke vide... jeg står med problemet nu, måske han var kommmet videre

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)