Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback søges på ny affiliate-side

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 25. Aug 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 05:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Jeg har netop kastet mig ud i mit første affiliate-projekt.

Min side er ved at være oppe at køre, men den mangler lidt mere indhold (bliver der arbejdet på i døgndrift).

Det jeg egentlig søger, er nogle garvede affiliater's der kan give mig lidt feedback på mit projekt.

Med det, mener jeg egentlig bare - alt hvad der er at give feedback på.

Håber at der er en meget venlig sjæl derude, der har tid- og lyst, til at give mig en kommentar med på vejen! :-)

Med venlig hilsen,

Mads Dyhrberg


Gavebladet:

Hjemmesidehttp://www.gavebladet.dk

Facebook-side: https://www.facebook.com/gavebladet

Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 111
Fra  BCB Business I/S Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Din side ser fin ud. Forsiden beskriver fint, hvad din løsning er, og du fortæller også, hvordan du vil løse problemstillingen hos dine besøgende. Det er vigtigt.

Dit template er generelt opsat fint. Angående teksterne; du burde formentlig skrive min. 500-600 ord pr. tekst., ellers får du ingen besøgende. Indtil videre har du kun korte tekster.

Held og lykke med projektet!

Mvh.
Anders Braun

 

Tilmeldt 25. Aug 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak, Anders!

Det glæder mig.

Du har ret - teksterne er for korte. Jeg må til tasterne!


Med venlig hilsen,

Mads Dyhrberg

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side - men som der bliver sagt så meget meget mere tekst på.

Evt lav også en underside til hver af de kategorier du nævner på forsiden (bryllupper, barnedåbe, pakkelege, polterabender, gave til svigermor osv) så du kan putte mere tekst på der også

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Tilmeldt 25. Aug 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Philip Løvland:

Flot side - men som der bliver sagt så meget meget mere tekst på.

Evt lav også en underside til hver af de kategorier du nævner på forsiden (bryllupper, barnedåbe, pakkelege, polterabender, gave til svigermor osv) så du kan putte mere tekst på der også

Mange tak, Philip! 

God idé!

Jeg klør på :-)

Med venlig hilsen,

Mads Dyhrberg

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale at skifte dit link "Du kan købe (produkt) her" ud med en knap.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Jeg har lige added dig over Facebook, har nemlig lige et par spørgsmål :)

Mvh Matias

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Jeg synes ganske godt om din sides opbygning og brugervenlighed. Konceptet er let gennemskueligt, hvilket ALTID er et plus. Thumps up :) 
Hvis du skulle arbejde videre med noget ville jeg anbefale dig at arbejde lidt med produktsiderne. Prøv at lav en knap i stedet for en linktekst ved "Klik her for at se". Hvis jeg var dig ville jeg være lidt fræk bare at ændre ordlyden til "Køb den her" eller lignenden. Brug evt. en behagelig lysegrøn farve til knappen, dette har jeg god erfaring med i CTA regi. 

Held og lykke med sitet! 

Tilmeldt 25. Aug 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :

Hej Mads

Jeg synes ganske godt om din sides opbygning og brugervenlighed. Konceptet er let gennemskueligt, hvilket ALTID er et plus. Thumps up :) 
Hvis du skulle arbejde videre med noget ville jeg anbefale dig at arbejde lidt med produktsiderne. Prøv at lav en knap i stedet for en linktekst ved "Klik her for at se". Hvis jeg var dig ville jeg være lidt fræk bare at ændre ordlyden til "Køb den her" eller lignenden. Brug evt. en behagelig lysegrøn farve til knappen, dette har jeg god erfaring med i CTA regi. 

Held og lykke med sitet! 

Tusind tak, Simon! 


Du har helt ret! Men ved du hvordan jeg kan lave disse knapper? Jeg arbejder i Wix og bruger Partner-Ads til affiliate delen. Det eneste jeg får, når jeg kopierer HTML-koden ind, er et old-school tekstlink :-(
Har nemlig også haft tænkt på at lave en "køb her" knap, men har ikke lige kunne finde ud af hvordan.

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at tilføje en blog?

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)