Har en webshop som plejer at sende mails ud til kunderne og til mig selv hver gang der kommer en ny ordre ind eller når kunden bestiller, så modtager de en ordre bekræftelse men de sidste par dage er der slet ikke blevet sendt nogen mails ud hverken til mig selv eller til kunden.
Hvad kan problemet være? Hosting firma siger at der ingen problemer med mailserveren.!
Hvad tror i problemet skyldes ? Nogen der vil hjælpe?
Jeg har samme et tilsvarende problem, dog kun hvis der bliver betalt med kort, hvis kunden vælger at overföre penge via bankkonto (som de færreste gör) fár jeg og kunde en mail. hvis du finder en lösning För mig ville det være fedt, hvis du kunne smide den her ind :)
Jeg har samme et tilsvarende problem, dog kun hvis der bliver betalt med kort, hvis kunden vælger at overföre penge via bankkonto (som de færreste gör) fár jeg og kunde en mail. hvis du finder en lösning För mig ville det være fedt, hvis du kunne smide den her ind :)
Med venlig hilsen
Kristinn Berg Gunnarsson
Umiddelbart lyder det ikke som det samme problem; jeg tror at OP's problem skyldes noget serverrelateret, hvorimod det lyder som om der er en fejl i din applikation. Er din WooCommerce og WordPress installation opdateret?
PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer