Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opdatering af Wordpress til version 4.3

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej søde Aminoer

Jeg kører et blog-univers i Wordpress, som efterhånden har haft en god bunke besøgende. Lige pt. ligger der 74 udgivne indlæg/artikler derinde og dem er jeg selvfølgelig meget obs på at bibeholde.

Nu fortæller mit Wordpress mig, at jeg skal opdatere til version 4.3. Inden jeg opdaterer vil den have mig til at lave back-up - men det back-up ser ret indviklet ud. Risikerer jeg at miste mit indhold, hvis jeg opdaterer uden back-up. Hvad har I erfaringer med her? Jeg ville lige høre mig ad inden jeg opdaterer...

Tilmeldt 24. Aug 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige opdateret mit site til 4.3 og intet gik galt.

Tilmeldt 3. Sep 13
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Aldrig opdater uden backuo :-)

Skriv pb hvis du vil have hjælp.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Du bør ALTID få taget en fuld backup af FTP og database før du overhovedet tænker på at lave den mindste opdatering. Uanset om det hedder i dine plugins, tema eller selve WordPress CMS

Højst sandsynligt sker der intet ved opdateringen, men hvis det endelig går galt kan meget være tabt. 

Vi laver løbende opdateringer for mange af vores kunder, således at de ikke skal skænke dette en tanke. Smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, hvis du vil høre lidt nærmere omkring denne mulighed. 

God aften :-) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)