Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drop Shipping

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Bylderup-bov
Tilmeldt 6. Jul 09
Indlæg ialt: 10
Fra  Elastikken.dk Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen der har prøvet Drop Shipping fra chinavasion.com eller handlet med dem?

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claes

Undskyld mig mange gange, men du kan da ikke seriøst overveje at købe varer der og så sælge dem her i Danmark??????

Synes du skal prøve at sætte dig lidt ind i regler om produktansvar, CE og RoHs mærkninger, og reklamationsret.

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

.......Eller sagt på en anden måde....

.... Jeg synes det lyder som en MEGET dårlig plan at starte en virksomhed baseret på dropshipping af elektronik fra østen.

Hilsen Morten

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Så længe tingene har de nødvendige godkendelser er det jo ikke noget problem.

Men hvor mange af dine kunder tror du lige gider vente 7-30 dage på at deres varer ankommer fra Kina ?.

Og hvad med reklamationer ? kunden sender varen retur itl dig på din regning et er 80-100 kroner så bruger du selv et par hundrede på at sende den til kina, også er den retur hos kunden efter et par måneder ?.

Eller vil du blot bestille ny vare til kunden som så igen kan vente 7-30 dage på at varen ankommer ?.

Derudover vil din kunde skulle betale importgebyr told og moms på varen når den ankommer til landet.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Sunbao:
Så længe tingene har de nødvendige godkendelser er det jo ikke noget problem.

Ja men udfordringen er jo at det er HANS ansvar at varerne har de rigtige godkendelser, og han har INGEN mulighed for på et senere tidspunkt at komme og sige "jamen jeg troede de var lovlige" eller "jamen de har sendt godkendelserne til mig, så jeg troede de var lovlige".

Herudover så har de bare på forsiden flere varer som er direkte kopier af eksisterende produkter - bare indenfor mit felt, så jeg tør slet ikke tænkte på hvad der ellers gemmer sig hvis man dykker længere ned i kategorierne....

Puha - jeg ville holde mig langt væk....

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)