Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop-projekt ødelagt IGEN. Overvejer Dandomain-shop.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg er efterhånden ved at være rigtig træt af alle de "useriøse" hjemmeside-udviklere, jeg desværre er ramt ind i, via Amino.
Den første forsvandt sporløst, uden at have leveret noget som helst, og har efterladt mig og en masse andre kunder, med penge i klemme. 
Den anden leverede egentlig et rigtig fint produkt, men domænet/siden er blevet hacket, og jeg har ikke fået respons fra firmaet i snart 20 dage, trods utallige mails, opkald, og beskeder.

Man er som virksomhed jo fuldstændig på herrens mark, når dem der har lavet siden, pludselig ikke er til at komme i kontakt med, og det er jo en FULDSTÆNDIG uholdbar løsning.
Heldigvis var min side ikke "gået i luften" endnu, så ingen stor skade er sket, udover at jeg for 3. GANG er sat tilbage til start, med at finde en udvikler der rent faktisk har intentioner om at levere noget der holder.

Jeg har derfor kraftigt overvejet, om Wordpress overhovedet en en god løsning for mig?! Jeg vil nemlig ikke være afhængig af, at jeg selv skal holde øje med alle mulige opdateringer, backups, og andre sikkerheds-foranstaltninger, som ikke er mit område overhovedet. Og værst af alt, vil være hvis min side først er i drift, og pludselig går ned, uden at jeg har mulighed for at få support.

Med dette i mente har jeg derfor overvejet hvilke muligheder der er, og er faldet over Dandomains shop-løsning! 
Jeg betaler glædeligt det månedlige gebyr, for at der rent faktisk er et "seriøst" firma der er inde over, og som sørger for opdatering, backup osv, og vigtigst af alt, er til at komme i kontakt med.

Er der nogen herinde der har erfaring med Dandomains shop's? Og er jeg ikke korrekt på den, når jeg antager at jeg er 1000 gange bedre stillet mht sikkerhed, kontra én eller anden "tilfældig" Wordpress-løsning?

Jeg har overvejet at vælge én af de Dandomain-partnere der fremgår på deres hjemmeside, men har i andre forslag er disse også meget velkomne.  

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Aze:
Jeg har derfor kraftigt overvejet, om Wordpress overhovedet en en god løsning for mig?! Jeg vil nemlig ikke være afhængig af, at jeg selv skal holde øje med alle mulige opdateringer, backups, og andre sikkerheds-foranstaltninger, som ikke er mit område overhovedet. Og værst af alt, vil være hvis min side først er i drift, og pludselig går ned, uden at jeg har mulighed for at få support.

Det er nettop derfor du skal vælge Prestashop samt automatisk opdatering

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Ked af, du er faret vild i webshop-verdenen. Den er også stor.

Jeg kan ikke anbefale DanDomain. Deres support er ikke noget at råbe hurra for, og sådan er dét. Jeg vil anbefale dig, at du tager et kig på Shopify. Det virker fuldkommen som det CMS-system, der vil tilpasse din webshop helt perfekt. Du kan få en 14 dages gratis periode, og så kan du tage stilling til om det er noget for dig.

Prøv dig lidt med Shopify her..

Hvis du lyster, har jeg lige slået et opslag op ang. at jeg vil lave et par gratis shops i håb om at få nogle referencer på bordet. Jeg vil med glæde ordne din shop, da du virker seriøs om dit arbejde. Skriv endelig til mig på hej@christianodwyer.dk eller blot på Amino!

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Da vi havde besluttet os for at starte vores shop op, surfede vi også rundt mellem rigtig mange velmenende virksomheder som alle havde en forskellig opfattelse af hvad der nu var den bedste platform.

Det stor spørgsmål vi endte med hver gang var Open Source kontra Closed source.
Her med opvejning af de fordele ulemper der nu måtte være.

Til sidste endte vi med en Dandomain closed source, ud fra den betragtning, at vi ikke selv havde viden, kendskab og tid til hele tiden at skulle rode med koder, html, plug inns, moduler osv. osv som det typisk er ved open source, Joomla, Wordpress osv. osv.
Og ikke mindst, ville vi være skiier på at opdateringer og sikkerheden var i top.

Derfor havnede valgte på Dandomain.
Vi gik i byen og fik en virksomhed til at lave en template efter vores ønsker som passede ind i Dandomain systemet.
Vi er tilfredse med det vi har, selvom det at have en shop er en lille dynamisk ting, hvor man hele tiden finder fejl og nye ting man gerne vil hae ens shop til at kunne gøre.

I forhold til et closed source system, er man en smule bundet, da der ikke sidder 100.000 udvikler derude som roder med et "Gratis" system.
Men opvejet i forhold til sikkerhed og ikke mindst den service som Dandomain udbyder, har vi valgt rigtig.

Vi har i dag et godt samarbejde med forskellige virksomheder som alle har en eller anden tilknytning til Dandomain.

Når jeg kigger tilbage, er der kun en ting som jeg gerne ville have været på forkant med inden valget af platform.

Lager intergration mellem vores eksisterende lager og webshoppen. Det kan være en temmelig dyr oplevelse og ikke mindst en noget tung opgave at løfte

Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres svar. 

Grunden til at jeg godt ville have Dandomain el.l, er at jeg simpelthen føler mig mere tryk, ved at have et "rigtigt" firma ind over, fremfor blot en "hjemme-designer" (intet ondt). 

Det skal siges at jeg har ca 300 forskellige varer fysisk på lager, og omkring det dobbelte på fjernlager. Så når jeg først begynder at oprette alle disse, og lave individuel beskrivelse, billeder, etc til dem hver især, vil det være en KATASTROFE, hvis min side/data pludselig forsvinder.

Jeg går og bygger lokaler i øjeblikket, og åbner butik/showroom, med dertil hørende elektronik-værksted, i løbet af året. 
Jeg er derfor MEGET afhængig af, at min shop bare kommer til at spille, og at der automatisk bliver taget alle backups, lavet opdateringer osv....Også i fremtiden!

Hvis man eks vælger Prestashop, hvem er der så, som udbyder?

Shopify har jeg ikke hørt så meget om, men er åben for muligheder. Men er det ikke lidt a la wordpress, som man mere eller mindre selv skal vedligeholde?

Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Fresno Bob: Mange tak for dit svar.

Det er NETOP derfor jeg også overvejer en sådan løsning. 

Jeg er simpelthen blevet for nervøs, og vil ikke skulle være afhængig af, selv at stå for en masse opdateringer løbende, da det ikke er her mine kompetencer ligger.

Må man se din hjemmeside?

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Med en fornuftig backupløsning af både data og website forsvinder tingene ikke men kan genskabes rimeligt nemt.

Fordelen ved PrestaShop er at du ikke er bundet af en bestemt host som du er ved DanDomain og lign. En open source løsning som PrestaShop kan ligge på hvilken som helst server og kan flyttes fra dag til dag. Med en open source løsning har du mange flere muligheder, men det kræver at du allierer dig med en som har styr på det - og det koster.

Kan du leve med de begrænsninger som der er ved en hosted løsning som DanDomain er det sikkert både billigere og nemmere for dig. Du kan også se på Shopify og danske ShopOrama

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi elsker Dandomain - De sender utrolig meget arbejde i vores retning :) 

 - Vi arbejder selv fortrinsvis i Wordpress, fordi det passer godt til kundernes behov. I kunne også overveje en shopify-løsning. Personligt er jeg ikke så begejstret for Prestashop, omend jeg har fået fortalt, at deres opdateringer ikke lukker hele ens side ned længere.

Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Pasmina: Tak for dit input.

Jeg helt med på at der er nogle fordele med de forskellige open source-løsninger, men disse kan derfor også netop være ulempen for mig.
Eks havde jeg egentlig ganske fin tiltro til den udvikler der lavede min "sidste" shop, da han var ganske seriøs omkring det, men det hjælper ikke hvis man bliver ladt i stikken, netop som man virkelig har brug for hjælp. 
Så det med at "alliere sig med én", synes jeg desværre at have brændt mig på nogle gange nu.

Er der nogle udbydere til Prestashop med "FULD KASKO"? Altså hvor DE ligesom tager ansvaret på deres skuldre, og sørger for at det ikke "kan" kan noget?!

Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob: Hvad er det du ikke kan lide ved Prestashop mere specifikt? Noget jeg skal være opmærksom på?

Er Shopify godt, hvis man har MANGE produkter på sigt?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)