Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig betalingsløsning til lille webshop, mobilepay online, eller...?...

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er igang med at oprette en lille interesse-webshop og skal dermed også have integreret en billig betalingsløsning.

Jeg forventer ikke den store omsætning her i starten, så er derfor ikke interesseret i et fast dyrt månedligt abonnement til en betalingsudbyder. Jeg vil gerne bruge Mobilepay online, men koster det mere end 49 kr om måneden + 1 kr pr. transaktion? Skal jeg have andre aftaler?

Hvad gør I andre mindre webshop-ejere?

Mvh. Cat

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Med mobilepay skal du også have en aftale med Nets. Den koster vist omkring 1250 kr pr år.

Jeg startede selv ud med Paypal og alm kontooverførsel. Men du kommer længst med betalingskort.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du behøver ikke at have en aftale med Nets, du kan også lave aftalen med f.eks. Clearhaus.dk - de har ingen løbende månedlige gebyrer - og de er sindssygt hurtige og meget hjælpsomme. Med Nets skal du betale månedligt gebyr som nok ikke lige er sagen hvis den er en "lille interesse shop"

Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar, men jeg forstår ikke helt.... Skal jeg ikke også have en aftale med f.eks. ePay til 99 kr/måneden og 399 i oprettelse og dertil lægge de 1,45% pr. transaktion med Clearhaus? Eller kan det gøres billigere?

Hilsen Cat

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

ePay og Clearhaus har intet med hinanden at gøre, det er to forskellige firmaer.

Det er rigtigt hos ePay, at du betaler 99 kr pr måned og 399 kr i oprettelse. Oven i det skal du betale 49 kr pr måned for Mobilepay + 1250 kr pr år for en aftale hos Nets.

Jeg kender intet til hvordan det foregår hos Clearhaus, mht deres Mobilepay løsning. Men jeg går ud fra at der også er betaling hos dem.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, du skal have en aftale med f.eks. Epay til xx kroner om måneden og så med en indløser som f.eks. Nets eller Clearhaus, som tilbyder Mobil Pay.

Hos Clearhaus betaler du ikke oprettelse eller måned abb. som du gør hos Nets - og jeg tror heller ikke der er opsigelse periode ligesom Nets hvis ikke det går med shoppen.

Om man kan gøre det billigere end 1,45% ved jeg ikke - det vil dog bare være surt hvis du bruger Nets hvor du betaler oprettelse og løbende abb. for så at finde ud af at shoppen ikke kører - så skal du stadig betale hver måned, og de har også nogle opsigelsesperioder som kan være svære at forstå.

Så med en lille shop, så skal du gøre det nemt for dig selv, og det er vel ikke om det koster 1,45% eller 1,30% som vælter budgettet.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

ClearHaus tager kun Visa, Master Card og Maestro, så du kan slet ikke bruge ClearHaus i kombination med ePay light til 99 kr. pr. måned. Du skal have ePay pro til 199 pr. måned. Du kan se mere her. Hvis du ikke ønsker faste omkostninger bør du nok se på Stripe eller PayPal. De tager til gengæld en procentdel af omsætningen.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig, men nu skrev trådstarter at vedkommende ønsker mobil pay og det tilbyder Stribe og Paypal ikke

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

PashminaWear:
Du skal have ePay pro til 199 pr. måned

Jeg er lidt i tvivl om, hvorfor du foreslår Cat2009, at hun skal have ePay pro. ePay light er nok til MobilePya.

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar, det er meget brugbart. Jeg skrev kun at jeg ønskede mobilepay, da jeg fornemmer at det er dét de fleste har, jeg tror måske ikke så mange har en Paypal konto. 

Så den billigste måde at gøre det på, hvis jeg vil tilbyde MobilePay betaling er så f.eks en ePay Pro til 199 kr/mdr. + Clearhaus til 1,45% pr transaktion? 

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)