Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg lave din webshop for dig?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino-brugere.

Jeg har et spørgsmål til jer - må jeg udvikle din webshop

Jeg er ved at opdatere ChristianOdwyer.dk, og jeg har opfanget, at jeg mangler referencer. Jeg er begyndt at arbejde mere og mere som freelancer med speciale i eCommerce-verdenen, og jeg kunne godt bruge flere referencer på CV'et.

Jeg arbejder en masse i Shopify, og har gjort dette i omkring et år. Jeg har opbygget en kæmpe viden, og jeg ved derfor hvad jeg laver.

Har du en idé til en fantastisk webshop du ønsker at lave, men kan ikke komme videre med det tekniske, vil jeg med glæde hjælpe dig. Du undrer dig nok om en pris, og det er GRATIS. Du tænker nok, at du så nok ikke kan forvente noget; men sådan er det slet ikke.

Fremover, hver gang I betaler til Shopify vil jeg få 20% af den regning - så jeg kommer også til at tjene på det, uden at I overhovedet skal tænke over det. Fedt, ikke?

Selvfølgelig skal kunde betale et tema hvis ønsket (der findes masse gratis temaer), og kunde skal være opmærksom på gebyrer hos Shopify.

Skriv gerne en mail på hej@christianodwyer.dk med din opgave, og lad os komme i gang. Jeg skriver i kommentarfeltet, når de tre opgaver er fundet.

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian. 

Jeg halter med min web shop/ web salg på flere områder, mest af alt fordi jeg ikke har råd til at poste flere penge i shoppen og har mistet troen på hvad en dyr web designer kan ændre ved på trafikken og salg. Derfor har jeg i flere omgange tænkt at finde en samarbejdspartner på provision. Min shop er www.mwcreation.net og vi laver håndlavet læder tasker og accessories. Vores produkter er generelt populære, men mangler den opmærksomhed (seo) der skal til for at komme ud bredt. 

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Westh:

Hej Christian. 

Jeg halter med min web shop/ web salg på flere områder, mest af alt fordi jeg ikke har råd til at poste flere penge i shoppen og har mistet troen på hvad en dyr web designer kan ændre ved på trafikken og salg. Derfor har jeg i flere omgange tænkt at finde en samarbejdspartner på provision. Min shop er www.mwcreation.net og vi laver håndlavet læder tasker og accessories. Vores produkter er generelt populære, men mangler den opmærksomhed (seo) der skal til for at komme ud bredt. 

Mvh Mikkel

Hej Mikkel.

Jeg har besvaret din e-mail. 

// Christian

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)