Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unik ydelse - hvordan får jeg flere kunder?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 10. Sep 14
Indlæg ialt: 91
Fra  Bankboost Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg tog springet og startede for mig selv pr. 1/4-15.

Kort fortalt hjælper jeg private og mindre virksomheder med at opnå bedre vilkår på deres bankforretninger og derved spare penge.

Umiddelbart er min ydelse rimelig unik, - der er ikke mange andre, der tilbyder det samme, som jeg gør, - og dem der gør, mangler en del af de ting, jeg tilbyder mine kunder (lokalkendskab, uvildig rådgivning, bred vifte af samarbejdsbanker mv.).

ALLE mine kunder fra start til nu har sparet mange penge og er alle super tilfredse med de opnåede resultater, - de fortæller også alle, at de siger det videre til deres venner og bekendte, da de synes, det er et rigtig godt koncept.

Alligevel synes jeg ikke helt, jeg får nok kunder endnu - om jeg bare skal have tålmodighed, ved jeg ikke, - men jeg vil gerne høre Jer, om I mener, jeg kan gøre mere, end jeg allerede gør / har gjort:

1: Jeg har lige fået lavet en ny hjemmeside via en Amino Freelancer - synes, den er blevet rigtig god/flot: www.bankboost.dk

2: Jeg kører AdWords med hjælp fra Morning Train i Odense

3: Jeg forsøger at være aktiv / fortælle de gode historier på Facebook (og kører lidt annoncer): www.facebook.com/bankboost

4: Jeg har pakket min bil ind i "synlig" folie

5: Jeg er lige begyndt at køre spot i den lokale biograf i Fredericia før alle film (ca. 14 visninger dagligt)

6: Jeg er med i flere netværk i området, hvor jeg forsøger at sprede budskabet

7: Jeg har fået omtale i flere aviser - herunder Børsenhttp://bankboost.dk/pressemeddelelse/

Kan jeg gøre andet oplagt - eller skal jeg vente og tro på, at de gode kundeoplevelser (der også deles på FB og hjemmeside) vil sprede sig som ringe i vandet?

På forhånd tak for konstruktive inputs - og rigtig god weekend.

Mvh

Chris

Uvildig bankrådgivning til private!

www.facebook.com/bankboost

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Chris Friis Aabenhuus:
Umiddelbart er min ydelse rimelig unik, - der er ikke mange andre, der tilbyder det samme, som jeg gør, - og dem der gør, mangler en del af de ting, jeg tilbyder mine kunder (lokalkendskab, uvildig rådgivning,  mv.).

 

Hvordan kan du være uvildig og så samtidig have bred vifte af samarbejdsbanker?  Rimeligt useriøst at påstå at du er unik, da der findes andre som tilbyder samme service.

Fra Danmark
Tilmeldt 10. Sep 14
Indlæg ialt: 91
Fra  Bankboost Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Har du læst mit indlæg?

Jeg skriver bl.a. "Umiddelbart er min ydelse rimelig unik, - der er ikke mange andre, der tilbyder det samme, som jeg gør".

Dermed sagt, at der er nogle, - men det er ret få mig bekendt? Kan du nævne mere end et par stykker, der tilbyder nøjagtigt det samme? De "største" som MyBanker har en helt anden service end min (ingen rådgivning, betaling fra banker mv.), hvis det var dem, du havde i tankerne?

Når det er sagt, så kan jeg da sagtens have "samarbejdsbanker" og samtidig være uvildig? Jeg får ingenting fra bankerne, - så med samarbejdsbanker mener jeg blot, at jeg har en god dialog med mange banker, der alle er sat ind i mit koncept og tllbyder at komme med gode tilbud til de kunder, jeg kommer med.

Jeg vil gerne understrege, at jeg INTET får fra bankerne, - og at jeg altid spørger MINDST 3 banker (typisk 5-7), og at alle tilbuddene fremlægges kunden.

Det er lidt ærgerligt, at jeg efterspørger hjælp i et forum, jeg troede bl.a. var til det, - og at jeg så bare får sådan et svar....

Håber, der er andre lidt mere positive/objektive, der vil komme med indspark?

God aften.

Mvh

Chris

 

Uvildig bankrådgivning til private!

www.facebook.com/bankboost

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 169
Fra  Kapteina Reklame Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Chris,

Spændende område du arbejder med. Almindeligvis er det ikke nogen god idé at stå passivt til og vente på kunderne. Du risikere at konkurrenterne tager potentielle nye kunder lige for næsen af dig. Indledningsvis ville se på de andre virksomheder i din branche - hvem er de, hvad gør de og virker det. Hiv nogle statistikker ud på dem, undersøg deres markedsførings materiale og strategier så godt som du kan.

Jeg syntes din side er meget flot, men jeg mister lidt overblikket og føler ikke at jeg bliver ordenligt introduceret til hvad det egentlig er at du kan, det tog mig faktisk over 3 minutter at få et nogenlunde overblik - og der har de fleste altså givet op. "Hvorfor ikke få hjælp til at spare penge i din hverddag? " Jamen hvordan og hvor er det at jeg sparer.

"SKIFT BANK OG SPAR MANGE PENGE", "VI FINDER DEN RIGTIGE BANK TIL JERES BEHOV!", "9/10 HAR OPNÅET BESPARELSER VED BANKSKIFTE!"

Der er altså mange muligheder, men der fik du da 3 eksempler skudt fra hoften.

For at få flere kunder skal du kende din målgruppe og have et klart budskab, derpå skal dit budskab kommunikeres effektivt til dine målgrupper på hvad end platforme de befinder sig, og alt efter hvilket budget du har at flytte med.

Mvh Nikolaj, Kapteina Reklame.

Fra Danmark
Tilmeldt 10. Sep 14
Indlæg ialt: 91
Fra  Bankboost Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj.

Tak for dit svar.

Jeg kan godt følge dig og vil overveje en bedre / mere sigende indledning / overskrift.

Det var nu heller ikke tanken bare "at lade kunderne komme til mig". :). Jeg synes, jeg har gang i forskellige, gode tiltag men tænker, at der måske kan gøres endnu mere.

Rigtig god søndag.

Mvh
Chris

Uvildig bankrådgivning til private!

www.facebook.com/bankboost

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 169
Fra  Kapteina Reklame Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er altid rigtigt mange muligheder til at nå forskellige målgrupper, ofte afhængige af dit budget og evne til selv at eksekvere strategi selvfølgelig. Oftest kræver det en kreativ proces med henblik på en kampagne eller strategi som kan optimere eksponerings værdi til dine ønskede målgrupper.

Jeg vil helt sikkert foreslå dig at alliere dig med et lokalt reklamebureau, som kan hjælpe dig med den kreative process, ved mindre du selvfølgelig selv er ekspert og med de rette idéer - men så ville du vel næppe være herinde og spørge til råds tænker jeg.

Og du har helt ret, det er nogle gode tiltag du har gang i, som jeg siger, så venter man "almindeligvis" ikke på kunderne, så det er ikke sikkert at du skal gøre særlig meget mere, men blot holde dig ops på hvilke muligheder du KUNNE benytte.

- God søndag til dig :-)

Mvh Nikolaj

Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris, har lige sendt dig en pb jeg håber du får tid til at svare på :)

M.v.h. Frede 

Fra Danmark
Tilmeldt 10. Sep 14
Indlæg ialt: 91
Fra  Bankboost Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hermed svaret. :)

God aften.

Mvh

Chris

Uvildig bankrådgivning til private!

www.facebook.com/bankboost

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 71
Fra  Atlantic Entreprise A/S Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Chris

Du lader til at være rimelig aktiv ift at promovere dig selv/din virksomhed

Hvis du allerede tjener penge nok til at du kan leve af det (måske ikke som fyrste, men bare klare hverdagen), så er du allerede nået langt på 5 måneder.

Har du overvejet at lave et gratis tjek af kendte personers økonomi, som skal blogge eller tweete om dig/din virksomhed? Det kan både give positiv omtale, referencer, samt kvalitets links som hjælper ift. SEO.

I øvrigt synes jeg at din hjemmeside er rigtig flot, dog savner jeg noget personlighed. Du sælger rådgivning, hvilket er en tillidssag, men du har en hjemmeside der ikke er særlig personlig. Det billede du har nede i bunden af hjemmesiden er rigtig godt, du ser kompetent og troværdig ud, så jeg ville helt klart give billedet en mere prominent plads på hjemmesiden. Endvidere synes jeg du bør lave en ''hvem er jeg'' sektion på siden. 

På hjemmesiden står der ''kontakt os'' ''vi'', men består Bank Boost ikke kun af dig? Jeg har selv solgt personlig rådgivning og håndværk de sidste 3 år som selvstændig, og jeg har erfaret at mange mennesker foretrækker små og personlige virksomheder. 

Held og lykke med dit projekt! ;)

Mvh Christian

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)