Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 12. Apr 15
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Står og skal have lavet en hjemmeside, med betalingsmuligheder flotte billeder og et lækkert design. Men inden da kunne jeg godt tænke mig at rode lidt med det selv. Tænkte på om der ikke var nogle hjemmesideudbydere der tilbyder at man kan sidde og rode lidt med at lave sine egne templates.

Kender i nogle?

På forhånd tak!

Mvh Marcus Langkilde

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det er bare med at købe et domæne og webhotel, få installeret f.eks. wordpress og så gå i gang med at rode alt det du vil Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 74
Fra  KXT Development Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marcus,

Jeg ved at one.com har en hjemmeside bygger, og 123hjemmesider(http://www.123hjemmeside.dk/) har også en hjemmeside bygger, derudover er der også http://da.wix.com/, der tilbyder at lave nemme hjemmesider.. Alternativt kan du også søsætte din egen wordpress hjemmeside og sætte den op efter dine egne ønsker, til dette behøver du ikke engang at have et domæne navn :)

Med venlig hilsen,

Kevin

Tilmeldt 12. Apr 15
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar David

Er godt bekendt med Wordpress, har lavet hjemmeside med det før. Tænkte bare lidt på om der ikke var noget andet, man også kunne eksperimentere med :)

Tilmeldt 12. Apr 15
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevin og tak for svar,

Må hellere lige få kigget på one.com, kender godt 123hjemmesider, og er ikke yderlig begejstret må jeg nok erkende. Wordpress, er også et godt bud, har lavet lidt med det før, men leder lidt efter noget andet at eksperimentere med :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

I min optik finder du ikke en bedre løsning end WordPress, hvis du ønsker at være kreativ på egen hånd.

Løsninger såsom one.com og 123hjemmesider.dk er meget låste ift. mulighederne til design og funktioner.

Jeg er muligvis en smule farvet, da vi primært udvikler vores kunders løsninger i WordPress :-)

Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 74
Fra  KXT Development Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Alternativt ville du også kunne lave dit design i Photoshop eller et andet tegne program, og så få et webbureau til at lave dette design til din hjemmeside.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du ikke gider WordPress, vil jeg foreslå Concrete5 eller Joomla :-)

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ville også anbefale Joomla, med en local host på din PC, så du kan downloade utallige templates med demoversioner hvor du kan rode rundt med disse lige så tosset du vil, uden at siden er på nettet.

det er en super god måde at lære, hvordan en side virker, da du har en komplet side som er færdiglavet og du bare kan tænde/slukke moduler osv. osv.

Når du så har lavet en super side, så bare find en host og upload din færdige side som så går live.

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

prøv OPENCART

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)