Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan reklamerer man børnetøj med dårlig design/pasform, købt i webshop?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 78
Fra  Susanna Solgreen Skrevet kl. 02:24
Hvor mange stjerner giver du? :

For 8-9 uger siden købte jeg et par bukser til min datters 9-års fødselsdag i en dansk online-butik der sælger børnetøj.

Jeg købte i dette tilfælde str. 11 år, da jeg ofte køber str. 10 år til hende, da hun er høj og tynd, og str. 11 år måtte jo derfor være en sikker vinder mht. at hun kunne passe dem.

Men nu her, kun 2 mdr senere, er bukserne allerede for små - ikke i længden, som passer nogenlunde, men buksebenene er simpelthen for tynde og smalle til at hun kan skrue sig ned i dem, på trods af at hun er høj og tynd.

Webshoppen tager kun tøj tilbage, som er ubrugt og stadig har mærkerne på.


Så mit spørgsmål er:

Hvordan reklamerer man tøj/børnetøj, som har dårlig pasform, altså er dårligt design?

Jeg har købt et par bukser mærket 2 år ældre end mit barn er, men hun kan ikke passe dem, på trods af at hun er høj og tynd - og det er der jo tydeligt noget galt med :0)

Jeg tænker, at brandet som har lavet bukserne vel mægtig gerne vil have konstruktivt feedback på deres produkt, og evt. gerne vil have en chance for at udbedre fejl, ikke?

Men hvis webshoppen man har købt fra ikke vil hjælpe, hvad gør man så?



Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2666
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Susanne_:
Hvordan reklamerer man tøj/børnetøj, som har dårlig pasform, altså er dårligt design?
http://www.forbrug.dk/

Det er meget begrænset med butikker der tager brugsvarer retur efter man har gået med, eller forbrugt dem - i nogle måneder.

Du skriver at du normalt vælger 1 år ældre tøj og så laver du det senere om til at du har valgt 2 år ældre tøj. Har du vasket det korrekt? Måske din datter også er vokset ... og og og -

Jeg personligt mener ikke at du er helt fair over for det pågældende mærke eller butik.


Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Lev med, at du har gjort et fejlkøb. Du skulle have ladet din datter prøve dem, da du fik dem, og hvis det så ud til, at de var for små, skulle du have benyttet dig af returretten på 14 dage.

Og godt nok vokser børn hurtigt, men SÅ meget på 2 måneder?????

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 78
Fra  Susanna Solgreen Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. Mit ældste barn er 13 år, så jeg har en del erfaring i at købe børnetøj, somregel helt uden problemer :0)

Jeg har lige siddet og googlet, og kan se at der er mange andre som har problemer med mærket, med at størrelserne er for små, feks. skal man købe mindst 2 størrelser større end man skal bruge... men jeg kan feks. se på de jeans jeg købte, at hvis de skulle passe rundt om livet, ville buksebenene være alt, alt for lange.. altså er den helt gal med pasformen.

Jeg prøver forbrug.dk, tak :0) 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan intet gøre i forhold til webshoppen, da de intet forkert har gjort...

Men du kunne sende en klage direkte til mærket, måske de er åbne for at hjælpe med en løsning på problemet. De er næppe interesseret i dårlig omtale...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 78
Fra  Susanna Solgreen Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hurra for Facebook

Jeg kontaktede mærket via Facebook, og fik service ad den vej. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)