Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg en god grosist/leverandør af Katte artikler?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er ved at åbne en butik hvor jeg skal sælge artikler til katte. Det skal være en leverandør som sælger:

- Godbidder
- Legetøj
- Tilbehører
- Hvad der nu hører til katte


Jeg har nu søgt nu på Google, men kan ikke rigtig finde en god/stor leverandør. Så håber at i kan 
hjælpe med det.

- Hvem vil i anbefale som grossist?
- Hvordan finder jeg dem?


Håber i kan hjælpe med dette :)

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 6. May 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Gå ind på www.eldorado.dk :) de sælger mange forskellige kæledyrsartikler bl.a. whiskas og sheeba kattefoder samt kattelegetøj mm. Der bør være et kontakt nummer til dem så du kan ringe og ansøge om forhandleraftale :) Jeg bruger dem selv som leverandør af Plejeartikler til hest og de har som regel 2-3 hverdages levering :) Håber du finder det du søger der :)

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Mange tak for det. Det ser ihvertfald ret spændende ud, så vi tager kontakt til dem på mandag og hører lidt omkring deres produkter og priser.

Bruger du kun dem eller andre leverandører også? Og er de store på markedet og hvordan er deres priser?

Vi vil gerne høre fra flere hvis i har andre har kendskab til gode leverandører?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Du burde nok sætte dig lidt mere ind i branchen før du giver dig i kast med at starte en sådan butik, aner du overhoved nogen om det at drive en butik?

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn,

Jeg har sat mig nok i branchen til at kunne starte op, og resten kommer med tiden. 

Har du gode input må du gerne komme med dem, dine negative kommentarer må du holde for dig selv.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

onelo:
Jeg har sat mig nok i branchen til at kunne starte op

Så kan det undre at du ikke kender en eneste leverandør indenfor branchen -  Eldorado er iøvrigt landets største grossist indenfor området.

Mht. negative kommentarer     må jeg bare sige at kan du ikke lide lugten i bageriet - må du jo forlede det!

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det at sætte sig ind i branche betyder også, at man ved hvilke leverandører, der er på markedet. Og du kan umuligt have brugt meget tid på søgningen - en google søgning på 'grossist katteartikler' giver 806 hits.

Og så skal du i øvrigt ikke forvente, at andre forretninger vil fortælle, hvor de køber deres varer. Det er da direkte tåbeligt at fortælle sådan noget til en potentiel konkurrent. Jeg passer ekstremt godt på mit leverandørkartotek, og kunne ikke drømme om at dele ud af den viden. Jeg har brugt mange timer på at finde de rigtige leverandører af de rigtige produkter med de rigtige priser.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Super indlæg Kirsten, kan ikke være mere enig med dig.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)