Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Aug 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har det seneste år drevet virksomheden www.coverletter.dk. Vi er to konsulenter, der tilbyder at rette ansøgninger, CV og andet tekstarbejde. På det seneste har vi talt om, at vi gerne vil have en samarbejdspartner. Det er dog stadig diffust i hvilket grad et sådan samarbejde ville fungere, og derfor spørger vi nu jer? Har i nogle ideer til samarbejdspartnere? Samarbejdsmodeller? Vi er åbne overfor det meste.

Mvh,
Katharina

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katharina 

Jeg tror det er vigtigt at I først får defineret hvorledes i vil kunne få mest ud af et potentielt fremtidigt samarbejde. Er det med formål at udvide jeres kapacitet, øge salget, eller måske noget helt trejde? 

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En oplagt samarbejdspartner/kunde ville være diverse a-kasser, som kunne holde CV-kurser for deres ledige medlemmer og derved hyre jer.

En anden vinkel kunne være, at kontakte forskellige HR-afdelinger i større firmaer, som jo desværre nogle gange må afskedige folk. Som en del af deres fratrædelsesordning kunne være et forløb sammen med jer, hvor I hjælper vedkommende til at komme videre.

Umiddelbart lige hvad jeg kunne vride ud af min hjerne. Men det kommer jo lidt an på hvad du mener med 'samarbejdspartner'.

Mvh David

-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katharina

Det i beskæftiger jer med er noget meget personligt og derfor ville det være rigtig fint med nogle anbefalinger i en eller anden form fra kunder i har hjulpet på den ene eller den anden måde.

Tilbyd evt. en rabat til kunder som i hjælper, hvis i må bruge dem på jeres website, det kan laves med enten anbefalinger, at kunden skriver deres historie eller endda lavet som en video/interview af kunden om forløbet, jeg tror det ville betyde rigtig meget hvis i havde den slags på jeres website.

Hvis i har en LinkedIn profil, så søg efter HR folk derinde og se om i kan få et samarbejde med dem, der er rigtig mange af dem på LinkedIn.

Held og lykke med projektet.

PS. jeg har sendt dig en PM'er

//Kim

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)