Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Broderede nøgleringe

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 22. May 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

ved ikke om det er er det rette sted at spørge om dette, men har snart spurgt og søgt ikke så lidt steder uden held og undrer mig over at der ikke bliver gjort mere i det. Men leder faktisk efter broderede nøgleringe. Broderede i den forstand at de er ligesom de navneskilte man kan købe med velcro på den ene side til militær uniformer, men her er de så broderet på begge sider og med et hul sådan at man kan sætte en nøgle ring ignenem.

Specifikt med automotivt isæt, men har ikke kunne finde noget som helst rigtigt og render konstant panden imod muren og ligger på at jeg enten skal betale en "mindre formue" på at få dem lavet, eller der måske var en med noget maskineri til det der kunne hjælpe...

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror nu godt du kan få lavet dine nøgleringe til en fornuftig pris. Jeg google lige og fandt http://profiltryk.dk/ - de tilbyder broderi med flere farver. Men det kommer selvfølgelig an på hvad du mener med 'en mindre formue'.

Men jeg er derudover ret sikker på, at man ikke kan brodere på begge sider af et stykke stof. Du må enten lime eller sy to stykker sammen eller få det broderet retvendt og omvendt på et stykke stof, som du så folder sammen (evt. foldet sammen til en lille lomme, hvor nøglen så kan ligge i. Gratis idé Smile)

Mvh David

-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. May 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

davidchristensen:

Jeg tror nu godt du kan få lavet dine nøgleringe til en fornuftig pris. Jeg google lige og fandt http://profiltryk.dk/ - de tilbyder broderi med flere farver. Men det kommer selvfølgelig an på hvad du mener med 'en mindre formue'.

Det er da værd at tjekke ud, men så er det jo lige om de vil lave solo runs med enkelte stk :P. Men har fået et tilbud på 100 nøgleringe, til ca 250 USD + 22% Moms. Men det kræver jo så at alle 100 er identiske og det er jeg jo ikke interesseret i :P

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. May 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

De er adspurgt og deres mindste ordre er 100 stk >.<. Ved godt at solotryk er dyrt, men utroligt at der ikke findes nogen der gør noget i det... Men måske det er en forretningside, hvis man så bare kan finde en maskine til en god pris :P

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Sådanne laver jeg uden de store problemer :) du kan sende din adresse på info@tex-tryk.dk så skal jeg sende dig en prøve :)= 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)