Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbagemelding på webside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Vår website nærmer seg lansering. Det er en norsk side men vil gjerne høre deres mening. www.startbox.no

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Jeg synes virkelig at I bør overveje et logo som køre i samme designmæssige stil som resten af layoutet. Det sorte boks omkring logo bryder fuldstændig med designet. Endvidere synes jeg I bør investerer mere tid i det grafiske illustrationer på shoppen. Dette er gældende gennemgående. 

Held og lykke med lanceringen :-) 

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Minder i mit hoved for meget om den klassiske "vind en mercedes"-reklame jeg har fået en del. Lidt useriøst i designet.

Andre småting:

-I mangler favicon.

-Mangler tekst på forsiden, der fortæller hvad det helt konkret er i tilbyder.

-Forside mangler meta description (formoder jeg at resten også gør).

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Aug 15
Indlæg ialt: 22
Fra  Brand Studio PH Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders:)

Først og fremmest vil jeg sige at jeg er fuldstændig enig med Simon i at du er nødt til at fortælle hvad dit produkt er, der gik relativt lang tid for jeg fik gennemskuet hjemmesidens formål. Det skyldes måske i høj grad at siden er en smule rodet og ustruktureret. 

Den bar du har med forskellige emner, bør du ændre så det står på en enkel linje i stedet for to, det ser mærkeligt ud. Underpunkterne til de forskellige menupunkter virker også ret tilfældige, da 'om os' er placeret under din tegning. 

Det billede du har nederst på siden der rent faktisk illustrerer processen og formålet med hjemmesiden bør placeres øverst, og de andre billeder ville jeg nok placere nederst, da de giver mere mening når man ved hvad siden handler om:)

De nederste informationer med forskellige menuer er ikke placeret lige (produkter menuen er placeret en centimeter længere nede end de andre menuer) og det ser ret tosset ud.

Skrifttypen og størrelsen, der er gennemgående på hele hjemmesiden, virker yderst uprofessionel, hvor en anden skrift ville give et helt andet indtryk. 

Generelt synes jeg at du burde arbejde lidt på det generelle design. Nu når du er kreativ i den forstand at du selv tegner de motiver der bliver trykt på forskellige ting, synes jeg det er lidt ærgerligt at du ikke har udnyttet din kreativitet til at udvikle et mere spændende grafisk design der kunne få hjemmesiden til at fremstå mere unik og professionel, samtidig med at designet ville understøtte dine grafiske evner. 

God fornøjelse:)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)