Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelancer - Project Management

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 25. Dec 14
Indlæg ialt: 75
Fra  Universe of Games Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Hjorth Nielsen:

Project1:

Hej allesammen, 

Mange tak for jeres svar, det var en stor hjælp! Jeg tænkte på, om de forskellige software som i nævner har specielle funktioner til, at mine kunder kan følge med i udviklingsprocessen, og kan skrive til mig direkte i systemet? 

God aften! 

Det er præcist det jeg bruger Basecamp til Smile

//Morten

Jeg er en af de folk der bruger Morten til en opgave, og kan stå inde for at Basecamp (når det bruges som Morten gør) gør at kunden kan følge med i hvor der forgå, og hver gang der skriver nogle i Basecamp, kommer der en mail til alle der har adgang til opgaven*, hvilke gør at man kun behøver logge på Basecamp hvis man vil skriver noget til sin Freelancer.

Jeg er også sikke på man kan sende beskeder til en eller flere i en opgave. (Det er jo ikke alt det teknikes kunden behøver se med på... eller er det Huh? )

Hilsen Nikolaj

* Der er flere mulighed for, om man ønsker beskeder hver gang der skrives noget, ellers om man ønsker en mail om dagen, ellers bare ha' adgang og logge på Basecamp når man ønsker information om sin opgave... det er helt op til kunden selv at bestemmer hvor mange beskeder han/hun ønsker.

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)