Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelancer - Project Management

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 14
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen, 

Jeg har et kort spørgsmål som jeg længe har gået og tænkt over. Mit spørgsmål er kort og godt: Benytter I andre, som arbejder som Freelance, et Project mangement system til jeres opgaver? Jeg synes godt det kan være lidt svært at blive ved med at holde overblik når jeg har flere opgaver på samme tid, og hertil holde styr på de mange forskellige beskeder som hver enkelt kunde ønsker. Hvad tænker I? 

Ser MEGET frem til at hører jeres tanker.

God dag

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg bruger et helt simpelt og meget analogt charteque-system. Når jeg får en opgave, så printer jeg aftalen ud og ligger i et charteque. Løbende printer jeg flere ting ud som arbejdet skrider frem og lægger i - og øverst ligger en to-do-liste, som løbende bliver opdateret og renskrevet.

Jeg har fundet ud af, at det giver mig et meget bedre overblik og faktisk er det rart at sidde med noget fysisk papir man kan tegne og skrive noter på, frem for at gøre det på computeren. Det giver rum til mere fantasi og derved bedre løsninger.

Mvh David

-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Tommerup
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 107
Fra  Agil Media DK Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har benyttet Liquid Planner - fungerer godt når man har mange "flytende" prosjekter i en arbeidsstrøm

Går trolig over til Microsoft Project, som håndterer fastsatte oppgaver bedre.

(Jeg har en miks av fastsatte oppgaver og "flytende" oppgaver, og da fungerer MS Project best.)

Oversettelse dansk til norsk | Norske tekster | Research på norske søkeord

Norske tekster

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13