Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelancer - Project Management

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 14
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen, 

Jeg har et kort spørgsmål som jeg længe har gået og tænkt over. Mit spørgsmål er kort og godt: Benytter I andre, som arbejder som Freelance, et Project mangement system til jeres opgaver? Jeg synes godt det kan være lidt svært at blive ved med at holde overblik når jeg har flere opgaver på samme tid, og hertil holde styr på de mange forskellige beskeder som hver enkelt kunde ønsker. Hvad tænker I? 

Ser MEGET frem til at hører jeres tanker.

God dag

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg bruger et helt simpelt og meget analogt charteque-system. Når jeg får en opgave, så printer jeg aftalen ud og ligger i et charteque. Løbende printer jeg flere ting ud som arbejdet skrider frem og lægger i - og øverst ligger en to-do-liste, som løbende bliver opdateret og renskrevet.

Jeg har fundet ud af, at det giver mig et meget bedre overblik og faktisk er det rart at sidde med noget fysisk papir man kan tegne og skrive noter på, frem for at gøre det på computeren. Det giver rum til mere fantasi og derved bedre løsninger.

Mvh David

-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Tommerup
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 107
Fra  Agil Media DK Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har benyttet Liquid Planner - fungerer godt når man har mange "flytende" prosjekter i en arbeidsstrøm

Går trolig over til Microsoft Project, som håndterer fastsatte oppgaver bedre.

(Jeg har en miks av fastsatte oppgaver og "flytende" oppgaver, og da fungerer MS Project best.)

Oversettelse dansk til norsk | Norske tekster | Research på norske søkeord

Norske tekster

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg benytter mig af Trello. Super fint!

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Ja, der er jo mange muligheder, selv bruger jeg Basecamp, det koster lidt, men det er sk... godt. Specielt når man, som jeg, arbejder med et distribueret team. Så det kan jeg kun anbefale.

//Morten

Tilmeldt 29. Nov 14
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen, 

Mange tak for jeres svar, det var en stor hjælp! Jeg tænkte på, om de forskellige software som i nævner har specielle funktioner til, at mine kunder kan følge med i udviklingsprocessen, og kan skrive til mig direkte i systemet? 

God aften! 

Tilmeldt 29. Nov 14
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det desuden muligt at gemme sine færdige projekter, og skabe et overblik over ens indkomst gennem de ovennævnte software, som I benytter? :-) 

God dag! 

Fra Barcelona
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 113
Fra  wearehumans.dk Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hubspot CRM fungerer rigtig godt og der kan du også skabe et overblik over din forventet indtjening.

Tilmeldt 29. Nov 14
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin, 

Mange tak for svaret, det vil jeg kigge nærmere på! :-) 

Rigtig god dag

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Project1:

Hej allesammen, 

Mange tak for jeres svar, det var en stor hjælp! Jeg tænkte på, om de forskellige software som i nævner har specielle funktioner til, at mine kunder kan følge med i udviklingsprocessen, og kan skrive til mig direkte i systemet? 

God aften! 

Det er præcist det jeg bruger Basecamp til Smile

//Morten

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)