Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vind 200kr. via Mobilepay

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle som giver deres mening deltager i konkurrencen om 200kr. allerede i dag (!!)

Lad os sige, at du står og mangler en professionel hjemmeside.

Vil du helst betale et månedligt beløb eller ville du hellere skulle betale et engangsbeløb? I pakken med det månedlige vil jeg stå for opdateringer, basalt SEO, backups 24/7 mm.

Eksempel:

Engangsbeløb: 9.995kr.
Abonnement: 795kr. / måneden.

Jeg trækker en tilfældig vinder torsdag aften (i dag) kl. 22:00, og personen vil herefter blive kontaktet.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil komme an på hvor meget jeg havde brug for at ændre SEO-strategi - og hvor mange ændringer et abonnement giver ret til. Men jeg vil for så vidt muligt altid købe ting med et engangsbeløb - det bliver som regel billigere i længden, er min umiddelbare mening Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO indeholder det basale. Vi snakker ændre små keywords osv.

Tak for svaret! Det kan jo være jeg kontakter dig kl. 22:00 i aften så!

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok helst vælge et månedligt beløb - hvis jeg ikke havde styr på det. Men hvis jeg allerede vidste lidt om det - ville jeg nok foretrække at betale fuld pris up-front.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Knudsen00

Jeg vil sige at det kommer også lidt an på beløbets størrelse om jeg ville vælge engangs betaling eller en månedlig betaling, snakker vi "småpenge" vil en engangs betaling altid være den billigste løsning, men snakker vi større beløb, ville en månedlig betaling komme på tale.

//Kim

PS. Hvis jeg bliver vinder, så smid de 200,- Kr. videre til røde kors, de har mere brug for dem end jeg har Smile

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det kommer jo nok i bund og grund an på ens behov og om man selv er inde i de services du giver ekstra ved et abonnement.

Men det er klart at når den månedlige ydelse allerede stort se når op på engangsbeløbet efter det første år, så er er det jo hurtigt en meget dårlig forretning for mig som kunde, at vælge abonnements løsningen, selv med en række mindre ekstra ydelser.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er iøvrigt noget galt med din hjemmeside:

Warning: require(/var/www/kasperjknudsen.dk/public_html/wp-blog-header.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/kasperjknudsen.dk/public_html/index.php on line 17

Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required '/var/www/kasperjknudsen.dk/public_html/wp-blog-header.php' (include_path='.') in /var/www/kasperjknudsen.dk/public_html/index.php on line 17

Bare til info.

Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til jer alle for svar. Det er bare super! 

Jeg håber gerne endnu flere kommenterer inden tiden udløber. Chancen for er vinde 200kr. er 25% lige nu :)

Fra Hjørring
Tilmeldt 23. Dec 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt ville jeg foretrække et engangsbeløb, men jeg kan også sagtens se logikken i et abonnement. Hvis du er skarp til SEO, eller hvis man ikke selv tager backups, er den langsigtede værdi jo lige pludselig der. Men som udgangspunkt betaler jeg næsten altid én gang, hvor det er muligt, så det ville jeg nok også gøre i denne situation :)

Nuværende projekt: Juicing.dk

Tilmeldt 15. Dec 12
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en personlig præference af altid at betale mine ting forud. Det gælder både når jeg køber en iPhone, computer eller et website

Det er nemmere for mig :) 

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)