Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du starte IVS, så læs her om mine erfaringer.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 128
Fra  Bendani Software Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Aminoer,

Jeg ville starte et IVS (Iværksætterselskab), og efter at have sat mig grundigt ind i mulighederne, regler osv. besluttede jeg at betale mig fra at få lavet mit selskab og dertilhørende dokumenter, advokatbesøg osv. (Husk at tjekke reglerne mht. betaling for oprettelse af ISV, da det er aller smartest at betale denne regning selv, så du ikke starter med et selskab, der får underskud med det samme. Det kræver en del at genoprette dette.)

Nå, men jeg Googlede og Trustpilot'ede lidt, og fandt frem til "Stift Et IVS", www.ivsstiftelse.dk da de forklarede det hele rigtig godt på deres hjemmeside, og lovede rimelig hurtig betjening.

Der gik under 12 timer fra bestilling, til jeg havde "mit" selskab i hænderne. Derefter skulle alt selvfølgelig klargøres hos adokaten (som Ivsstiftelse også klarer), og jeg kender advokater, så det kan jo godt tage et par dage, men det var klar formiddagen efter. Vi snakker få timer her. Yes

Under bestillingen har du ikke så mange valgmuligheder, men jeg havde behov for 5 binavne samt import registrering. Jeg forespurgte dette, og det blev bare klaret sammen med bestillingen, u/b, selv om jeg selvfølgelig var klar til at betale for det.

For lige at såtte bollen over a'et (å) så havde jeg under 24 timer efter min bestilling både mit nye selskab, mit CVR nummer, min importaftale, mine 5 nye binavne, min nye NemId aftale, alle stiftelsesdokumenter, oprettelse hos SKAT og EVS, simpelthen alt. Lige til at gå i gang med.

Jeg kan kun anbefale Ivsstiftelse.dk, og det er lige godt den bedste service jeg har oplevet i meget lang tid. 

Bemærk venligst: Jeg har intet at gøre med firmaet Ivsstiftelse.dk, har ingen interresser deri, og kender heller ikke nogle af medarbejderne.

Tilmeldt 26. Jun 14
Indlæg ialt: 13
Fra  Daily Basics Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Så du har betalt DKK 1.245 ex moms i gebyr for noget du kunne gøre hos www.billigivs.dk for DKK 599 ex moms?

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Rokkjar:

Så du har betalt DKK 1.245 ex moms i gebyr for noget du kunne gøre hos www.billigivs.dk for DKK 599 ex moms?

 

Kunden er tilfred med det der er leveret, er prisen så ikke underordnet når vi taler om så små beløb?

I øvrigt er prisen på 599 nok uden div registreringer såsom moms etc.

Tilmeldt 26. Jun 14
Indlæg ialt: 13
Fra  Daily Basics Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

arguins:

Rokkjar:

Så du har betalt DKK 1.245 ex moms i gebyr for noget du kunne gøre hos www.billigivs.dk for DKK 599 ex moms?

 

Kunden er tilfred med det der er leveret, er prisen så ikke underordnet når vi taler om så små beløb?

I øvrigt er prisen på 599 nok uden div registreringer såsom moms etc.



Om så små beløb? Alt er vel relativt, men hvorfor ikke spare hvor der kan spares?

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej, det er ikke relativt.

Kunden fortæller netop at vedkommende er tilfreds med det der er leveret til prisen. Billigivs er muligvis også dygtige og leverer samme gode service for en lidt lavere udgangspris + det løse, men der findes også andre der leverer til en lidt højere pris, hvor kunderne formentlig også er tilfredse.

Billigst er ikke som udgangspunkt altid det bedste!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

forstår heller ike diskussion om den størrelse penge  når kunden er tilfreds og har været ført sikkert igennem med hvad der virker som korrrekt rådgivning.

Jeg hører fra mange der har fået hjælp (uden at det er de nævnte steder) hvor det som skulle ha været proff hjælp har begrænset sig til det kunden lige så godt kunne klare selv for gebyret til EOS på 670 kr

Der er jo forskel på service og råd, så i det interval kan jeg slet ikke se de "småpenge" spille rolle

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 128
Fra  Bendani Software Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, jeg synes nu også den diskussion intet har med mit indlæg at gøre. Der findes også folk, der er glade for en lille BMW til 1.000.000 kr. og andre der er absolut lige nøjagtigt lige så glade for en Suzuki til 80.000 kr. Det har stadig intet med oplevelsen af forløbet at gøre.

Og hvis i endelig gerne vil vide det, så betaler jeg også gerne for at få lavet ting på mine biler (dog ingen af de ovenstående Big Smile ) hos den mekaniker, som jeg kan lide at komme hos, og som jeg stoler på. Det betyder ikke nødvendigvis at han er den billigste (tvivler jeg egentlig på), men igen, det har intet med oplevelsen af en perfekt service og en glad kunde at gøre.

Fra Tommerup
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 107
Fra  Agil Media DK Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Takk for at du deler dine erfaringer Garfield.
- Så vet jeg hvem jeg skal benytte når jeg skal registrere IVS  :)

Oversettelse dansk til norsk | Norske tekster | Research på norske søkeord

Norske tekster

Tilmeldt 17. Feb 15
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for fedt indlæg, nu ved jeg også hvor jeg skal have stiftet mit IVS.

I forhold til diskussionen omkring prisen skal man jo også huske lovkrav såsom Ejerbog og registreringen af ejerne i Det Offentlige Ejerregister.

Det er jo fint nok at få lavet det lidt for billigt et eller andet sted, men det er ikke så fedt når man pludselig efterfølgende opdager at ens selskab ikke lever op til alle lovkravene. Så vidt jeg kan se her laver de her også aftalen til nøglekortet til e-boks inklusiv i prisen udover alle de andre ting, så det jo super: http://ivsstiftelse.dk/registrering/

Jeg skal I hvert fald ikke betale underpris når det gælder den slags, for så senere at betale prisen på andre måder efterfølgende, det er helt sikkert - der er sku ikke noget i vejen for at betale for kvalitet og tilmeld god service.

www.livalaan.dk - Gør dine drømme til virkelighed

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)