Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Starter webshop - Hvilket webhotel skal jeg vælge?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Jan 15
Indlæg ialt: 35
Fra  Lopomo.dk Skrevet kl. 02:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,



Her er lige en newbie der skal bruge lidt hjælp, bær over med mig. 

Jeg har fået en kanon idé til et produkt jeg skal sælge og er ved at kigge på udbydere af webshops, men det er jo en jungle. Synes godt nok der er mange der udbyder! Senest faldt jeg over Netglobe.dk hvilket jeg synes ser interessant ud - spørg mig ikke hvorfor, da jeg ikke ved hvad de tilbyder ift. andre og om de kan tilbyde alt jeg skal bruge, og om deres priser er fordelagtige - fik bare en god feeling da jeg læste deres services og funktioner igennem :-P

Jeg skal starte en webshop hvor jeg skal sælge nogle produkter. Ikke særlig mange - til at starte med er det måske 5 forskellige produkter og vil vokse løbende, men aldrig til over 30 produkter ca. Ved hvert produkt skal der kunne vælges et par forskellige varianter.
Der skal kunne betales med Dankort, VISA Dankort, VISA, VISA Electron som minimum, Mastercard ville være et plus også.

Bortset fra ovenstående, skal der blot være implementeres en "Kontakt" side med FAQ, Om Os, Kontakt, Handelsbetingelser osv.

Hvor vil I anbefale at jeg kigger hen i forhold til dette? Kan ikke finde rundt i den jungle af udbydere, ved ikke hvad der passer bedst til min virksomhed, hvor der er god support, hvor det er gode priser eller noget som helst.


På forhånd tak! Smile

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 05:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville anbefale at du starter ud med DanDomain webshop. Med den kan du komme hurtigt i gang og det koster ikke så meget, og det virker. 

Så vidt jeg forstår har de færdige designs som kommer med shopppen som du kan vælge imellem.

De ting du skriver ovenfor er jeg 99.999% sikker på kommer med en standard Dandomain webshop.

Du kan læse om dem her: https://www.dandomain.dk/e-handel/webshop 

Held og lykke!

Med venlig hilsen,

Peter

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 06:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du skal først og fremmest overveje hvorvidt din webshop skal bygges i et åbent CMS, eller igennem en "leje løsning".

Ved at bygge din webshop i ex. WooCommerce vil du kunne drive din webshop uden løbende høje omkostninger til din webudbyder.

Modsat får du ved at "leje" din webshop en system der er opsat fra dag 1.

Jeg vil bare gøre dig opmærksom på at du ved at indgå et samarbejde med ex Dandomain er låst af deres CMS, ift din
webshops fremtidige eksistens.

Uanset hvad held og lykke - husk at ingen spørhsmål er dumme når man lige er startet på noget nyt :-)

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Thez:
Hvor vil I anbefale at jeg kigger hen i forhold til dette? Kan ikke finde rundt i den jungle af udbydere, ved ikke hvad der passer bedst til min virksomhed, hvor der er god support, hvor det er gode priser eller noget som helst.

Som Simon skriver er der jo både løsninger med løbende betaling (leje), og løsninger hvor du, enten selv eller med hjælp, får opsat ex. et CMS system. Der kan være fordele og ulemper ved begge dele: lidt ligesom at der kan være både fordele og ulemper ved at lease eller købe en bil. Hvad som er "bedst" afhænger nok meget af hvad man selv har arbejdet med, og hvad man er vant til at arbejde i. 

Selv er jeg på Woocommerce vognen. Der behøver det ikke koste mange kr. for at få sat en professionel og fin side som kan de ting du ønsker, og så er shoppen din egen. Det er klart at der kan løbende være behov for opdateringer og forbedringer, men Woocommerce og wordpress er meget brugervenligt, og bruger du lidt tid på det, kan du sikkert ordne mange af tingene selv. Jeg er i hvert fald glad for at bruge det. 

Alternativt kan du prøve at kigge på http://www.shoporama.dk . Jeg har ikke selv nået at kigge så meget på det, men jeg har kun hørt godt om det - og så er det nogle erfarne folk som står bag. :) 

Held og lykke med projektet. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Jan 15
Indlæg ialt: 35
Fra  Lopomo.dk Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser også rigtig fint ud, men det er godt nok dyrt! :) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Jan 15
Indlæg ialt: 35
Fra  Lopomo.dk Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svarene hidtil :)! 

Til at starte med vil jeg nok helst bare "leje" mig ind et sted, indtil jeg ser hvor godt et salg mit produkt har, inden jeg betaler et lidt højere engangsbeløb.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 9. May 06
Indlæg ialt: 17
Fra  Onlineløsninger Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thez.

Jeg kan levere en færdig shop med mulighed for varianter, fra 299,- pr md.

Der til kommer selvfølgelig kort-betalings-aftaler.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Thez:

Tak for alle svarene hidtil :)! 

Til at starte med vil jeg nok helst bare "leje" mig ind et sted, indtil jeg ser hvor godt et salg mit produkt har, inden jeg betaler et lidt højere engangsbeløb.

Forstår godt dine tanker og argumenter. Hver dog opmærksom på du visse steder skal binde dig for en halv eller hel årig periode. Til denne omkostning kan du visse steder for kompetente folk til at udarbejde dig god løsning i open source CMS :-) 

Held og lykke med din webshop!

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Jan 15
Indlæg ialt: 35
Fra  Lopomo.dk Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hartung:

Kan du sende mig en besked og fortælle nærmere? 
Tak :) 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)