Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til salg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Aug 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Er en mindre virksomhed som ønsker mere salg da jeg skal udvide min virksomhed jeg skifter navn og hjemmeside er på vej så håber der er nogen som kan det med at skaffe kunderne hvem ved går det godt kan der måske blive et langt samarbejde

Mvh. Bjarne

Fra København S
Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 24
Fra  Rabell Aps Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarne,

Skal det være telefonsalg, eller vil du også have hjælp til online annoncering?

Så kan jeg nemlig anbefale Troels i Rarus - han gør det godt: www.rarus.dk

Mvh

Henrik.

Ps. Hvis du selv gerne vil have gode tips til dit salg, er du velkommen til at læse med på min blog: www.salgforikkesaelgere.dk 

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må starte med at sætte punktum og komma i din tekst.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarne

Før at du kan få nogle kvalificerede fagfolk til at byde ind med forslag og oplæg er du nok nødsaget til at fortælle en smule om din virksomhed samt hvilken målgruppen du forsøger at henvende dig til. 

En oplagt mulighed kunne eksempelvis være Google AdWords annoncering, såfremt du har en god og konverteringsvenlig hjemmeside at lede de besøgende ind på. For at du kan få profit af denne fremgangsmåde, skal du dog først sikre dig at folk i det hele taget søger på relaterede søgetermer til dine ydelser/produkter. 

Direkte salg kan selvfølgelig også ske igennem opsøgende kanvas arbejde, såfremt dit koncept kan sælge over telefonen. Muligvis kunne du begynde med mødebooking, såfremt du henvender dig til et seriøst erhvervssegment. 

Mulighederne er mange, men uanset hvad er du nødsaget til at fortælle mere om koncept, målgruppe samt forventinger. 

Såfremt du vil have noget sparring ift. online markedsføring af din hjemmeside, med alt hvad der måtte tilhøre er du velkommen til at smide mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk. Så kan vi tage den derfra. 

God fredag :-) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)