Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra MS C5 til Dinero, hvordan?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften på forummet.

Overvejer at skifte til Dinero, da jeg aldrig har fået mig sat ordentlig ind i vores C5, skønt der er blevet bogført på det siden 2007.

I dag er aktiviteterne dog også noget mindre, så tænker at hvis man kunne benytte dinero selv, ville man kunne spare nogen bogholderi penge :)

Har oprettet en gratis version af dinero og har oprettet et regnskabsår, men er der nogen der forholdsvis nemt kan fortælle mig hvordan jeg får hevet en rapport ud af C5, med de oplysninger jeg skal indtaste, for at få den korrekte åbnings balance?

Nogen bud?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

D.Ahlmann:

Har oprettet en gratis version af dinero og har oprettet et regnskabsår, men er der nogen der forholdsvis nemt kan fortælle mig hvordan jeg får hevet en rapport ud af C5, med de oplysninger jeg skal indtaste, for at få den korrekte åbnings balance?

Nogen bud?

ja enten en ret dyr process med hjælp - eller vent til du har nyt regnskabsår for at få en åbningsbalance og ikke ha dit regnskab liggende i to forskellige regnskaber

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John.

Tak for hurtig svar.

Som tidligere nævnt, så er aktiviteterne og derved posteringerne meget små og der er derfor ikke bogført noget, siden afslutningen af sidste års regnskabs afslutning.

Derfor tænkte jeg netop også det skulle være nu, inden jeg fik tastet et par posteringer, inden moms indberetning til d. første.

Kan det hjælpe noget på letheden af processen, at der ikke er lavet noget siden sidste års afslutning?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ja det gør jo at du kan bruge ult balance fra sidste år som åbningsbalance inden du bogfører noget. Der må så åbenbart ikke ha været nogen regninger med moms osv hele vejen gennem 2015

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk at vi gerne hjælper med spørgsmål i chatten, som du finder nede i højre hjørne i Dinero.
Den er åben fra 9 - 22 i morgen :-)

De bedste hilsner

Martin

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)