Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvem skal jeg bruge til meget seriøs adwords og seo GOOGLE har selv kontaktet os

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

jeg er ikke en haj til adwords og seo, og jeg har snakket med lidt forskellige og priser er jo helt op til 20.000 pr mdr. og nu har Google selv kontaktet mig.

hvem er bedst og hvor får vi mest for pengene

vi mener det er en stor opgave

 

håber på nogle gode input om hvordan vi får mest for pengene, håbede man kunne finde en til no cure no pay systemet fordi mange lover guld og grønne skove og bagefter virker intet, fordi så siger det er din side eller noget andet som ikke er i deres hænder og jeg mener det er for nemt de har jo selvfølgelig set siden inden de tager ordren

thomas

Fra Jyderup
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 34
Fra  tømreren.NU Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Dregene fra webjuice er et ganske godt bud

mvh

Claus

se mere på www.tørmreren.nu

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg kan godt give dig et resultat-baseret tilbud på søgemaskineoptimering. Du betaler først når du ligger på side 1 for de valgte søgeord, om det så tager 3-6 måneder før det sker, så er det stadig gratis.

Jeg vil meget gerne tage snakken over telefon eller mail, da vi skal grave lidt dybt i det tekniske omkring din hjemmeside, og arbejdet foran os, da vi selvfølgelig også har en del krav til din hjemmeside, før at vi kan give sådan et tilbud.

Send mig en besked og evt. telefonnummer på jesper@codex-design.com og så tager vi den derfra.

Med venlig hilsen

Jesper Jørgensen

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

No Cure No Pay virker sjælden ret godt og er tit spild af både penge og tid - og tid er penge, som en vis and siger :)

Personligt har jeg prøvet No Cure No Pay og det virkede bare ikke, samme oplevelser har flere her på Amino haft.

Jeg er ved Kompetencekanalen nu og synes de gør et super stykke arbejde, som vigtigst af alt, har virker for min side.

Det vil mine ord :)

Vh

Henrik

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale Riveronline.dk

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Jeg ville prøve at ringe til OnlinePartners.dk, som er meget seriøse. Jeg har brugt dem i nogen tid nu, og de har fået min omsætning til at stige ret voldsomt på en ny webshop, og en gammel webshop. De er også super gode til Adwords og google shopping. De tager gerne selv kontakt til min programmør og ordner tingene uden jeg skal ind over. Så dem kan jeg helt klart anbefale Yes

Dbh
Michael Haahr

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Vi administrere Google AdWords på vegne af en større del af vores kunder.

Jeg vil meget gerne give dig en oplæg til et samarbejde. Forinden er det vigtigt for mig at vi har forventningsafstemt 100 procent omkring omfanget. Derfor du er meget velkommen til at smide mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, eller give mig et kald pr. tlf 27 58 02 92.

Håber på at høre fra dig :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

selvstændig38:
og nu har Google selv kontaktet mig.

Hvorfor er der ingen af jer sælgere der kommenterer på denne sætning?

Jeg er novice i hvad trådstarter spørger om, men mig bekendt, så kontakter google ikke selv virksomheder med salgs-tilbud, så hvorfor i alverden er der ingen der ingen der gør en potentiel kunde opmærksom på dette tvivlsomme forhold?

Thomas. Har GOOGLE kontaktet dig? Det lyder meget meget mystisk. Hvad har de tilbudt, og hvordan har de kontaktet dig? (med mindre du har fået et af de standardbreve med en adwords-kupon...)

Hilsen Morten

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

de har tilbudt at lave adwords kampagner og jeg tænker bare hvad så med alle de firmaer som lever af det google er jo den direkte vej ingen mellemled

og hvad kan ulempen være ved google direkte

 

thomas

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)