Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af computer.....

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Feb 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj allesammen!

Jeg skal snart starte på en ingeniøruddannelse (maskin), og overvejer derfor at investere i en nyt bærbar computer. Jeg regner med, at jeg på sigt skal skal komme til at arbejde med nogle lidt "tunge" programmer som fx Solidworks, Matlab etc. Derfor vil jeg også gerne have en computer der kan tåle det. Derudover bliver der sikkert også lidt spil ved siden af :-)

Men jeg synes bare at det er svært at vælge...Jeg har set på en Lenovo Y50-70 med SSD harddisk og en Lenovo E540/E550 men de er dog alle ret dyre

(ca. 7.000-10.000,-).

Men ja, jeg søger en bærbar med SSD harddisk og min. 8GB RAM, god til at holde strøm, af en god og solid mærke. Budgetmæssigt vil jeg lægge på omkring de max. 7.000,-

Er der  nogen nørder herinde som kan komme med et par konkrete eksempler, der er i overenstemmelse med ovenstående? Eller gode alternativer (jeg er dog imod MAC's!)

Mange tak på forhånd :-)

 

Fra Helsingør
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 59
Fra  JakobSabinsky.dk Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

www.blueheaven.dk Sex skal være sjovt

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey :-).

Hvis du en søger en billig Lenovo bærbar, så er refurb.dk stedet. Jeg faldt over to, som måske kunne være noget.

https://www.refurb.dk/p/lenovo-thinkpad-t430/28504

https://www.refurb.dk/p/lenovo-thinkpad-w520/28837
 og så kan du smide en ssd oven i.

Jeg købte min bærbar hos refurb.dk sidste år med nogenlunde samme spec og med grade b. Der var ikke nogle ridser eller noget på bærbaren, og den var så god som ny, da jeg fik den. Den kører fint de programmer, som jeg bruger på datamatiker uddannelsen. Jeg spiller også lidt dota 2 i ny og næ, og det klarer bærbaren også fint.

God aften og god vind med uddannelsen :-).

Mvh Thomas Bonderup

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)