Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med 'Få 3 tilbud' sider (sparring)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er der en venlig sjæl, som har erfaring med opbyggelse af 'få 3 tilbud' sider?

Her tænker jeg på selve systemet bag, den delvise automatisering af processen.

Jeg har arbejdet på en idé, som udsprang af at 'produktet' manglede og den generelle gennemsigtighed af dette produkt er lav, på nettet.

Jeg leder efter en/nogle personer, som har erfaring med opbyggelse af disse sider og som kunne hjælpe mig lidt videre.

Tak på forhånd

Tilmeldt 23. May 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har ikke selv erfaring med "3-tilbud" siderne, eller RFQ tjenesterne om man vil.

Men jeg har tidligere snust mig frem til at Halfdan Timm, stifteren af JUF.dk har fået lavet et plugin til denne type side, altså et plugin til wordpress.

Der var en gang det blev solgt, hvilket jeg ikke ved om det gør længere. Men mon ikke Halfdan selv kan lokkes til at dele ud(eller sælge ud;-)) af godterne, hvis du henvender dig til ham?:-)

Mvh Mikkel.

Tilmeldt 18. Aug 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey! Har en side udviklet! Kan kontaktes på tlf 60244484! :)

Tilmeldt 24. Dec 13
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er to som er i gang med at lave en RFQ-tjeneste som vi forventer at starte op  i løbet af en uge eller to som test.

Du er velkommen til at sende mig en PM.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender en del til branchen igennem kunder og venner som er i branchen (bl.a. Halfdan).

Meget overordnet: hvis det eneste du gør, er at at lave nogen sider der placerer sig OK i Google og ikke bringer mere værdi end at "give 3 tilbud" - lad være. Du skal have noget "nyt" på banen, som faktisk giver ekstrem værdi for brugeren. 

Udfordringen i branchen er at det koster rigtig meget at få et lead (og hvis du drømmer om SEO, glem det - markedet er smadret eller bliver det indenfor maks 2 år), og du skal have loyalitet og gentagne kunder før det giver økonomi. Udfordringen er bare at der ikke er særlig mange der har bevist det er tilfældet.

Også husk du kæmper imod virksomheder som Colego der har 25mio+ i funding, som er klar på at drive klik-priser vanvittigt op.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 24. Dec 13
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Du skriver:

Udfordringen i branchen er at det koster rigtig meget at få et lead (og hvis du drømmer om SEO, glem det - markedet er smadret eller bliver det indenfor maks 2 år)

Hvad bygger du det på. Navnlig dit udsagn om at markedet er smadret eller bliver det indenfor maks 2 år?

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

@Faust1: Prøv at lav en google søgning på "Find bogholder", "Find revisor" eller lign. Der har du dit svar.

Og det samme kommer til at ske på "Find gardner", "Find maler" osv. Se f.eks: http://prntscr.com/87e6fu

Man kan ikke bygge en forretning på at man bare er god til SEO - der skal mere end det til :-)

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 24. Dec 13
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv ville jeg aldrig starte en RFQ-tjeneste indenfor de områder du nævner. Jeg tror også at de fleste er enige i at man ikke skal bygge en forretning bare fordi man er god til SEO.

Vi har stadig tilgode at høre hvad trådstarter, JaskoB, har til hensigt at starte.

Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været så smart at slå notifikationer fra på tråden, så havde slet ikke opdaget at jeg havde fået svar fra jer, beklager gutter :)

Mit projekt er heldigvis langt fra de brancher som bliver nævnt. 

Faktisk har jeg kun stødt på små fraktioner af "min niche" på 3 tilbuds sider og lader mig ikke skræmme af den grund. 

Mit engagement og tillid til projektet er stort og selve ideen til det, kom af at jeg selv har stået og manglet denne service for bare få måneder siden. 

Jeg ved at det er pisse irriterende og jeg er selv nysgerrig af natur, men vil gerne holde lidt på det endnu. 

Har ladet mig inspirere af Halfdan fra JUF, så vil prøve og dokumentere mit forløb løbende. 

Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig med dig Lars.

Og personligt er jeg heller ikke typen, som vil kaste mig ud i sådan nogle projekter hvor sandsynligheden for at blive kvalt af konkurrencen er så høj, som den er i de omtalte brancher.

På trods af den viden, har jeg dog stadig en idé til et produkt, som bliver behandlet som en niche, men har et kæmpe stort marked i dk. (baseret på fakta og ikke mine egne holdninger :) )

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)