Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afspejler din virksomhed din personlighed - og omvendt?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Mørkøv
Tilmeldt 12. Jun 15
Indlæg ialt: 17
Fra  Netinspire.dk Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er så heldig at være med inde over en helt ny workshop, som er rettet til dig, der er selvstændig, men godt kunne bruge et par friske øjne på dit koncept og dine idéer.

På workshoppen arbejder vi både med om din personlighed og om dine styrker og svagheder matcher de mål, du har sat dig OG vi ser dit koncept og dine idéer igennem og kommer med konkret sparring på, hvordan du laver en mere præcis virksomhedsprofil, rammer de rette kunder og får dit budskab ud i verden.

Det bliver en vild workshop og deltagerne får SÅ meget med hjem, så syntes lige, jeg ville nævne den her. Se mere på linket her: http://netinspire.dk/wordpress/workshop-skab-business-med-passion-drive-og-ra-realisme/

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder egentlig spændende - men ved nærmere efterlæsning, så er det en workshop med en håndlæser og clairvoyant(?!) Jeg kunne forestille mig, at de fleste iværksættere hellere vil bruge 8000.- på noget, der er lidt mere konkret..

Blot ment som konstruktiv kritik, da jeg gerne så noget mere personlighed og lidt flere 'følelser' i erhvervslivet Smile

Mvh David

-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det behøver ikke at være uinteressant, selvom det nødvendigvis ikke er "helt håndgribeligt". Wink

Er enig i, at der burde være mere plads til følelser og fokus på mennesket i erhvervslivet - og ikke kun øje for produktion. Social kapital burde have meget mere fokus på dagsordenen i de danske virksomheder generelt.

De bedste hilsner

Janne Andersen Thomsen

Fra Mørkøv
Tilmeldt 12. Jun 15
Indlæg ialt: 17
Fra  Netinspire.dk Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David

Du har nok har ret i, at der er nogen, der bliver "skræmt" væk ved, at den ene af kursuslederne er håndlæser (ikke clairvoyant), men sådan må det jo så være. Der er jo heldigvis også masser af kurser og workshops til dem :-)

Jeg arbejder jo selv med den mere hardcore business del, men har flere gange oplevet, at dét at have håndlæseren med rent faktisk åbner op for en bedre snak om styrker og svagheder. En snak, der kan være svær at få ordentlig hul på, hvis ikke der er en eller anden meget konkret anledning til det. Den anledning giver håndlæsningen. Så må man jo selv vurdere, om det hun kan fortælle om én, er rigtigt, men det giver stadig grundlag for en vis selvindsigt, hvilket jeg mener er en meget vigtig del af at starte op som selvstændig.

Og så er jeg helt enig med dig i, at mere personlighed og følelse i erhvervslivet bestemt ikke ville gøre noget :-)

Tak for dit input!

Malene

Fra Mørkøv
Tilmeldt 12. Jun 15
Indlæg ialt: 17
Fra  Netinspire.dk Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Janne

 

Jeg kunne ikke være mere enig! Selvfølgelig er det vigtigt med et fokus på en bundlinje og på at alt det praktiske og administrative også skal fungere, men jeg mener, at  det er utroligt vigtigt at få sin egen person med i det hele. Det nytter ikke noget, at du har planer om at lave en virksomhed, som primært skaffer kunder ved telefonsalg, hvis du ikke kan fordrage at tale i telefon og i øvrigt er rigtig dårlig til det. Så må man finde en anden vej. Og hvis du er en drømmer med store armbevægelser, som nemt kommer til at kede dig over alt det administrative, så er der en overhængende fare for ikke at få det gjort. Så sæt det i system fra starten, så det ikke dræner dig for energi. Alt det er med til at give et overskud til at lave en virksomhed, som ikke hele tiden må klippe en hæl og skære en tå, men som du kan stå inde for hele vejen. - Og det samme gælder jo i forhold til dine ansatte, hvis du har nogle af dem. De er også forskellige og yder givetvis bedst under forskellige forhold. Det må man så tage hensyn til i det omfang, man kan.

Det tror jeg er meget vigtigt.

Bedste hilsner

malene

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Malene Fich Weischer:
..den ene af kursuslederne er håndlæser (ikke clairvoyant)..

"Krumme Fredborg er passioneret håndlæser og clairvoyant.."

Det er bare hvad der står Wink

Mvh David
-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Mørkøv
Tilmeldt 12. Jun 15
Indlæg ialt: 17
Fra  Netinspire.dk Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ha ha, fedt at jeg ikke kan min egen tekst udenad :-) You win!

God fredag,
M.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)