Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp en hårdt arbejdende ung mand!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddav,

Nu er det snart en krig og en sommer siden jeg har benyttet mig af Amino, men jeg har brug for jeres rådgivning og hjælp lige p.t.

Lad mig starte med at sige, at jeg udmærket er klar over, at Amino ikke er en jobdatabase, men jeg vælger dog alligevel, at forklare jer min problemstilling og måske i kan hjælpe mig alligevel.

Nogle herinde har måske set mig før, andre har måske ikke og andre kender mig - men alligevel vil jeg gerne introducerer mig - men først hvad er det jeg vil?

Jeg er på nuværende tidspunkt en 3. års elev på HHX, og jeg har delvist udøvet iværksætteri siden jeg var 11. Jeg er dog kommet på den konklusion, at da jeg ikke ved hvad der reelt set er min passion/interesse, men kun har en ide om det, vil jeg gerne ud og skabe mig nogle erfaringer. Jeg har interesser inden for virksomhedsudvikling/ideudvikling/forretningsudvikling mm., salg som helhed og generel markedsføring. Jeg elsker at snakke med folk, og det er generelt her min stærke side ligger - jeg er ikke bange for at opsøge mennesker og få en god historie eller to. Eftersom jeg elsker at snakke med folk - så ligger kundeservice utroligt højt for mig. Jeg har arbejdet i detailbranchen i 4 års tid inden jeg blev ”delvist” fyret, da jeg blev 18 år gammel - og herfra har jeg en del erfaring bygget op i forvejen.
Jeg kan godt lide at være motiverende og pitche folk desuden.

Og for resten hedder jeg Mads og er fra Struer/Holstebro omegn!

Jeg har søgt rigtig meget forskelligt arbejde, og intet har givet noget igen…

Det er en rigtig l***e følelse, når man er hårdt arbejdende og er ivrig efter at lære! Derfor er jeg nu tyet til andre midler herover Amino, og ser om dette evt. kunne føre noget med sig. Hvis I kender nogle i omegnen, eller noget i den dur, så vil jeg være mere end villig til at møde op eller sende ansøgning + CV til vedkommende!

Et opråb om hjælp!

Mads

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)