Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kørende salgskonsulent - Motivation, koordinering og strategi.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle jer kloge mennesker, her er et opråb om hjælp herfra. 

For knap et år siden sprang jeg ud i et job som salgskonsulent med Sjælland som ansvar. Og mine tal ser rigtig rigtig fine ud og alt er egentlig godt... Men... 
Mit men er at jeg ikke trives i det, jeg har det som blommen i et æg, jeg får lov at passe mig selv, lave min egen hverdag , har egen bil, styre selv hvordan jeg formidler kontakt til mine kunder... Alt i alt kunne jeg ligesågod være selvstændig, der er ingen der kikker mig over skulderen så længe mine tal ser fine ud. 

Men jeg syntes virkelig det er et svært job at holde motivationen oppe! jeg har endnu ikke vågnet om morgenen og tænkt !YES! jeg skal på arbejde. 
Langt de fleste dage der har jeg ikke rigtig nogle planer og tager dagen som den kommer, og det bliver tit en meget ineffektiv dag som er ret kort. Jeg savner sparring, gåpåmod og lysten er svindende. 

Men jeg tænker at jeg umuligt kan være den eneste der har disse tanker, livet på vejen er meget ensom og "lets face it" langt fra alle kunder er lige snaksagelige og nogle slet ikke interesseret i at få besøg. Tjo jeg har vel egentlig enkelte YES! historier i form af kunder der har skiftet til mig som hovedleverandør og er rigtig glade for den service jeg kommer med, min erfaring og ikke mindst min rådgivning. 

Hvad håber jeg så at få ud af denne tråd... Alle jer garvede mennesker, hvad gør I for at holde motivationen oppe når i sætter jer bag rattet mutters alene for at erobre verdenen? det hele kan virke så f...... overvældende hvordan holder man motivationen oppe, hvordan koordinerer I jeres hverdag? kom giv mig noget at arbejde med :) 

Mvh Tim 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)