Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder vi en PHP fuldtidsansat ????

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der kan hjælpe med steder hvor det er muligt at finde en dygtig PHP programmør som kan ansættes på fuld tid.

Kender amino freelancer og diverse job portaler, så ingen grund til at vise vej til disse. Tænker mere at der må være et forum eller lign hvor vi med en post kan komme ud til et stort antal programmører ?

Er du dygtig PHP udvikler og leder efter et permanent fuldtidsjob, så smid din email i et svar.

Tilmeldt 24. Jun 15
Indlæg ialt: 25
Fra  hamdenkloge Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke selv nogen erfaringer med siden, udover at have læst lidt annoncer derinde, men et bud kunne være http://www.it-jobbank.dk/

Tilmeldt 17. Aug 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for link. Det ser egentlig meget godt ud, men må indrømme jeg syntes det er frækt at tage den slags priser for hva der egentlig leveres.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

forumprofil:
men må indrømme jeg syntes det er frækt at tage den slags priser for hva der egentlig leveres.

Hvad mener du?

De bruger mange millioner på at annoncere for deres website, så flest mulig i Danmark ved hvor de skal gå hen når de søger job. For få tusind kroner kan du så få en annonce på den platform som alle jobsøgende søger mod.

Sidste år kostede det dem 12 mio. mere end de kunne tjene. Det har i snit kostet dem 50 millioner over de sidste 5 år.

Ift. dit spørgsmål tror jeg du får et problem med at evaluere kvaliteten af ansøgerne. Jeg vil anbefale at du allierer dig med en dygtig udvikler så du kan fange det under jobsamtalerne og ikke først efter 3-6 måneder.

Tilmeldt 17. Aug 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy:

forumprofil:
men må indrømme jeg syntes det er frækt at tage den slags priser for hva der egentlig leveres.

Hvad mener du?

De bruger mange millioner på at annoncere for deres website, så flest mulig i Danmark ved hvor de skal gå hen når de søger job. For få tusind kroner kan du så få en annonce på den platform som alle jobsøgende søger mod.

Sidste år kostede det dem 12 mio. mere end de kunne tjene. Det har i snit kostet dem 50 millioner over de sidste 5 år.

Ift. dit spørgsmål tror jeg du får et problem med at evaluere kvaliteten af ansøgerne. Jeg vil anbefale at du allierer dig med en dygtig udvikler så du kan fange det under jobsamtalerne og ikke først efter 3-6 måneder.

Nu gider jeg ikke betale for at de kan bygge deres virksomhed, og syntes egentlig heller ikke det lyder til de er så gode til at drive den virksomhed, hvilket egentlig nok er grunden til kunden ender med at betale.

Faktum er at de tager MANGE tusinde kroner for hvad der i bund og grund er en online dating profil. Og det er skam helt i deres ret, intet galt i det. Men det er lige så meget min ret at syntes det er for dyrt og holde mig væk.

jeg syntes ikke produktet er prisen værd, og jeg føler mig ikke sikker på at få leveret det jeg søger (hvilke jeg bestemt burde til den pris)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)